Койдан, Н. С.
    Прийняття маркетингових рішень підприємствами АПК [Текст] / Н. С. Койдан // Економіка АПК. - 2011. - № 9. - С. 116-119. - Бібліогр. в прим.
Рубрики: Агропромисловий комплекс--Підприємницька діяльність--Україна
   Економіка підприємства--Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
Маркетингова інформація -- Управлінські рішення -- Збут продукції
Анотація: Розглянуто проблеми прийняття маркетингових рішень на підприємствах АПК. Доведено, що високих господарських результатів підприємство може досягти лише при умові якісного економіко-математичного обгрунтування управлінських рішень.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)