Корчинський, Андрій.
    Ефективність маркетингових комунікацій в соціальних медіа [Текст] / Андрій Корчинський // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 1. - С. 54-56 : фот. - Бібліогр.: с. 56
Рубрики: Маркетингові комунікації--Соціальні мережі
Кл.слова (ненормовані):
адвокати бренда -- амбасадори бренда -- мікроблоги
Анотація: Автор статті вважає, що запорукою успіху діяльності компанії є застосування маркетингових комунікацій у соціальних медіа із потенційними та реальними споживачами з метою їх приєднання до адвокатів компанії, формування довірливих взаємовідносин із реальними споживачами-адвокатами компанії. Для оцінки ефективності маркетингових комунікацій використовується широкий набір методик, які розглянуті в даній статті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Корчинський, Андрій.
    Адвокати бренду як ефективний інструмент маркетингових комунікацій в соціальних медіа [Текст] / Андрій Корчинський // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 5. - С. 43-52 : рис. - Бібліогр.: с. 51-52
УДК
Рубрики: Маркетингові комунікації--Інтернет маркетинг--Соціальні медіа
Кл.слова (ненормовані):
амбасадор бренду -- лідер думок -- соціальні мережі
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність використання маркетингових комунікацій в соціальних медіа з метою формування амбасадорів бренду. Проведено аналіз популярності соціальних медіа в Україні, уточнено популярними соціальними мережами є Facebook та Instagram, а месенджерами - Facebook Messenger і Telegram. Визначено критерії оцінки встановлення лідера думок (кількість підписників, активність аудиторії, частота роботи з брендом, збіг цінності бренду із цінностями лідера думок, оцінювання минулої роботи з брендом) з метою перетворення їх на амбасадорів бренду. Запропоновано вісім етапів формування амбасадорів бренду та налагнодження з ними співпраці за використанням маркетингових комунікацій в соціальних медіа.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)