Крупа, Оксана.
    Математичний сторітелінг. Чому урок має бути цікавим [Текст] / Ольга Крупа // Математика (Шкільний світ). - 2018. - № 14. - С. 4-9 : рис. - Бібліогр.: с. 9
Рубрики: Математика--Інтерактивні технології--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
геометрична прогресія -- критичне мислення -- головоломки
Анотація: Про сучасних дітей часто говорять, як про покоління Z - таких, що росли в період поширення цифрових технологій, глобалізації та нескінченних інформаційних потоків. Отже, потрібно переосмислити традиційні підходи до навчання. У статті подано міркування щодо доцільності застосування методу сторітелінгу на уроках математики. Запропоновано добірку історій про нескінченну спадну геометричну прогресію.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)