Лазаренко, В. І. Інституціональне забезпечення реалізації екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки [Текст] / В. І. Лазаренко> // Збалансоване природокористування. - 2017. - № 4. - С. 40-43. - Бібліогр.: с. 43
Кл.слова (ненормовані): інституціоналізм -- інституції -- ментальність -- задоволення потреб споживачів -- позитивний ефект -- неформальні інституції -- економічна ментальність -- задоволення власних екологічних потреб Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Лазаренко, В. І. Маркетинговий аналіз органічного ринку агропродовольчої продукції в країнах ЄС та України [Текст] / В. І. Лазаренко> // Економіка АПК. - 2019. - № 5. - С. 106-114 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Екологічний маркетинг--Агропромисловий комплекс--Формування Продукти харчування--Екологічна безпека--Європейський Союз (ЄС)--Україна Кл.слова (ненормовані): екологічний маркетинг -- сільське господарство -- екологічно безпечна продукція -- Європейський Союз -- ринок -- соціальні потреби Анотація: Мета статті - проаналізувати ринок екологічно безпечних продуктів харчування на території країн Європейського Союзу та в Україні, визначити тенденції розвитку ринків і порівняти отримані показники в контексті розвитку концепції екологічного маркетингу. Результати проведеного дослідження мають вагоме практичне значення як для суб’єктів господарювання приватного сектору, так і для органів державної влади, відповідних департаментів і контролюючих органів у агропромисловій сфері та екологобезпечного виробництва зокрема. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |