Ларіна, Ярослава. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення [Текст] / Ярослава Ларіна> // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 5. - С. 27-35 : рис. - Бібліогр.: с. 34-35 Рубрики: Маркетингові технології--Споживання--Органічні продукти--Маркетингові рішення Кл.слова (ненормовані): обсяг продажу -- мотивація споживача -- маркетингові прийоми -- продовольча безпека Анотація: У статті розглянуто ключові мотиви споживачів органічної продукції. Наведено характеристики споживачів органічної продукції. Виявлено невідповідність між ставленням до органічних продуктів і фактичною поведінкою споживачів та стримуючі фактори, що призводять до такого ефекту. Визначено тенденції щодо обсягів продажу і споживання органічної продукції. Запропоновано основні напрями маркетингу органічної продукції. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ларіна, Ярослава. Веган-споживачі як перспективний сегмент ринку органічної продукції [Текст] / Ярослава Ларіна> // Маркетинг в Українi. - 2021. - № 4. - С. 43-45 : рис. - Бібліогр.: с. 45 Рубрики: Маркетингові технології Кл.слова (ненормовані): органічна продукція -- веганство -- здорове харчування Анотація: Веган-споживачі являють собою перспективний сегмент у світі і в Україні, значною мірою, для виробників органічної продукції. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |