Ляшенко, О. І. Диференціація як основоположний принцип шкільного навчання [Текст] / О. І. Ляшенко> // Педагогiка i психологiя. - 2009. - № 1. - С. 40-45 Рубрики: Загальноосвітні школи--Навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
74 Л 99 Ляшенко, О. І. Теоретично-методичні засади організації профільного навчання в старшій загальноосвітній школі [Текст] / О. І. Ляшенко> // Освiта. - 2008. - N 45-46. - С. 6. Кл.слова (ненормовані): ІБВ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
88 Л 99 Ляшенко, О. І. Про концепцію тесту для виявлення здібностей абітурієнтів [Текст] / О. І. Ляшенко> // Педагогiка i психологiя. - 2010. - N 4. - С. 5 -10. Рубрики: Психологія--Здібності -розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ляшенко, О. І. Моделювання впливу інтелектуального капіталу на формування та функціонування технологічного укладу [Текст] / О. І. Ляшенко, С. В. Хомич> // Регіональна економіка. - 2011. - № 4. - С. 192-198 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економічна теорія--Інтелектуальний капітал Економіка--Інтелектуальні ресурси--Сучасні технології Кл.слова (ненормовані): моделювання -- технологічний уклад -- теорія біфуркацій Анотація: На основі теорії біфуркацій (катастроф) запропонована динамічна модель впливу інтелектуального капіталу на процес формування технологічного виробничого укладу. Проаналізовано ефекти, що виникають при заміщенні технологічних укладів. Дод.точки доступу: Хомич, С. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Атаманчук, П. С. Якість освіти як проблема дидактики фізики [Текст] / П. С. Атаманчук, О. І. Ляшенко> // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 8-12. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Фізика--Дидактичні одиниці Анотація: Розкрито особливості менеджменту якості освіти в контексті побудови теоретичного базису дидактики фізики. Запропоновано системний підхід до формування компетентності й світогляду учнів і студентів на основі бінарного принципу оцінювання результативності навчання фізики. Дод.точки доступу: Ляшенко, О.І. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ляшенко, О. І. Тест загальної навчальної компетентності: основні засади і результати пілотування [Текст] / О. І. Ляшенко, С. А. Раков> // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 27-35. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Тести загальної навчальної компетентності (ТЗНК) Анотація: Обговорено: питання тесту нового типу в системі вступу до вишів в Україні- Тесту загальної навчальної компетентності (ТЗНК), використання якого в комплексі з предметними тестами зовнішнього незалежного оцінювання забезпечить виші більш ефективними засобами відбору студентів. Дод.точки доступу: Раков, С.А. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ляшенко, О. І. Методи творчого підходу і стратегічні тенденції в процесі розв'язування задач [Текст] / О. І. Ляшенко> // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 4. - С. 5-10. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Життєві проблеми--Розв'язування Анотація: Запропоновано методи творчого підходу до розв'язування задач. Досліджено сутність стратегічних тенденцій розв'язування задач як вияв інтегральної якості особистості. Дод.точки доступу: Швай, Р.І. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ляшенко, О. І. Середня освіта у вимірі європейського освітнього простору [Текст] / О. І. Ляшенко> // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 1. - С. 25-28. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Середня освіта--Європейський Союз (ЄС) Анотація: Подано узагальнений аналіз структури й тривалості загальної середньої освіти в країнах Європейського Союзу відповідно до Міжнародної стандартної класифікації освіти, ухваленої Генеральною Асамблеєю ЮНЕСКО у 2012 р. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ляшенко, О. І. Тест загальної навчальної компетентності: новий погляд на стару проблему [Текст] / О. І. Ляшенко> // Педагогіка і психологія. - 2015. - № 4. - С. 38-43. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Освіта--Тест загальної навчальної компетентності Анотація: Розглянуто концептуальні засади тесту загальної навчальної компетентності (ТЗНК), який за характером завдань належить до тесту здібностей, зокрема здатності майбутніх студентів до навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ляшенко, О. І. Навчальне навантаження школярів України і країн ЄС: порівняльний аналіз [Текст] / О. І. Ляшенко> // Педагогіка і психологія. - 2016. - № 3. - С. 5-8. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Школярі--Навчальне навантаження Анотація: Зроблено порівняльний аналіз рекомендованого навчального часу для засвоєння освітніх програм початкової і середньої освіти в навчальних закладах України і країн ЄС. З'ясовано, що в Україні тривалість навчального року і рекомендований мінімум навчального часу за умовний рік для засвоєння освітньої програми відповідного рівня освіти менші, ніж у країнах ЄС. Це є одним із чинників перевантаження українських школярів, особливо в початковій школі, оскільки вони засвоюють приблизно однаковий за обсягом зміст у більш стислі терміни, ніж їхні однолітки в країнах ЄС. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ляшенко, О. І. Стратегічні пріоритети розвитку загальноосвітньої школи України [Текст] / О. І. Ляшенко> // Педагогіка і психологія. - 2016. - № 4. - С. 5-10. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Освіта--Загальноосвітня школа--Україна Анотація: Проаналізовано стратегічні пріоритети розвитку української школи в умовах реформування освіти, які грунтуються на основних положеннях нового базового Закону України "Про освіту". Основну увагу надано пріоритетам, спрямованим на науково-методичне забезпечення трансформаційних процесів реформування початкової і середньої освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ляшенко, О. І. На шляху до Нової української школи: концептуальні засади і виклики [Текст] / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований> // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 3. - С. 5-12. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Освіта середня--Профільне навчання--Реформування і розвиток--Україна Анотація: Окреслено концептуальні засади реформування української середньої школи і висвітлено шляхи подолання кризових явищ у загальній середній освіті. В основу модернізації змісту освіти покладено компетентнісний, діяльнісний і особистісно орієнтований підходи до навчання. Дод.точки доступу: Мальований, Ю. І. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ляшенко, О. І. Проблеми модернізації змісту освіти в умовах реформування української школи [Текст] : [доп. на Загал. зборах НАПН України 16 листоп. 2018 р.] / О. І. Ляшенко> // Педагогіка і психологія. - 2018. - № 4. - С. 5-11 Рубрики: Освіта в Україні--Реформа освіти--Середня освіта Зміст освіти--Реформування Анотація: Проаналізовано стан розроблення проблем змісту початкової і загальної середньої освіти науковими установами НАПН України, охарактеризовано основні здобутки вчених Академії за останні роки, зокрема щодо концептуального і навчально-методичного забезпечення оновлення змісту освіти, окреслено найважливіші завдання щодо модернізації змісту освіти в умовах реформування української школи. Зазначено, що залишається недостатньо дослідженою проблема стандартизації змісту освіти, що ускладнює роботу над стандартами загальної середньої освіти й освітніми програмами. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |