Матвєєва, О. В. Здоров'язбережувальні технології на уроках зарубіжної літератури [Текст] : школа педагога / О. В. Матвєєва> // Зарубіжна література в школі. - 2016. - № 11/12. - С. 18-21. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Приклади реалізації програми засобами програмного матеріалу курсу зарубіжної літератури у 5-6-х класах Рубрики: Викладання зарубіжної літератури--Валеологічне виховання Кл.слова (ненормовані): навколишній світ -- здорове харчування -- гігієна -- профілактика хвороб -- валеологічна культура Анотація: Сприяти усвідомленню учнями значення життєвого ритму й активного відпочинку для здоров'я людини. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Матвєєва, О. В. Чарівний і повчальний світ казки Р. Дала "Чарлі і шоколадна фабрика". 5-й клас [Текст] / О. В. Матвєєва> // Зарубіжна література в школі. - 2016. - № 13/14. - С. 60-64. - Зміст: Привітання "Ланцюжок надій" ; Дидактична гра "Плутанка" ; Дидактична гра "Шифрувальник" (вправа для очей) ; Таблиця "Корисність шоколаду" ; Інтерактивна гра "Характеристика" ; Фізкультхвилинка "Шоколадна пантоміма" ; Дидактична гра "Так-ні" ; Тест "Уважний читач" ; Заключне слово вчителя ; Користь шоколаду Рубрики: Викладання зарубіжної літератури--Загальноосвітні школи Дод.точки доступу: Дал, Роальд (англійський письменник, автор романів, казок і новел, написаних як для дорослих, так і для дітей ; 1916-1990) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Матвєєва, О. В. Компетентна людина - людина діяльнісна [Текст] / О. В. Матвєєва> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 6/7. - С. 12-14. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): "культуроцентрична" шкільна модель -- життєво компетентна особистість -- урок-дія -- провокація -- катарсіс -- пізнання через подив -- основні прийоми навчання -- активізація сприйняття художнього тексту Анотація: У статті зосереджено увагу на основній проблемі сучасної педагогіки - перетворення школи із "знанняцентричної" на "культуроцентричну", переорієнтації моделі передачі знань на модель формування життєво компетентної особистості. Підкреслено, що апарат світової літератури - найважливіша складова освітнього процесу. Надано характеристику такої форми роботи, як урок-дія, окреслено його мету, завдання та прийоми навчання на цьому уроці. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |