Мокрогуз, Олександр. До питання використання зображень пам’яток архітектури та репродукцій творів образотворчого мистецтва на уроках історії України / О. Мокрогуз> // Історія в сучасній школі : наук.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 15-22 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): зображення пам’яток архітектури -- репродукції творів образотворчого мистецтва Анотація: Для переліку пам’яток культури з курсу історії України 7-го класу є представлення значної кількості соборів і церковних споруд візантійського стилю. На думку автора, така кількість споруд є невиправданою. І надає пояснення з цього приводу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мокрогуз, Олександр. Пам’ятки архітектури та образотворчого мистецтва в шкільному курсі історії України : історія України, 9-10 класи / О. Мокрогуз> // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 32-40 : іл. Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 9 клас Історія України--Методика викладання--Урок, 10 клас Кл.слова (ненормовані): пам’ятки архітектури -- пам’ятки образотворчого мистецтва Анотація: У статті подано аналіз пам’яток архітектури та образотворчого мистецтва, які можуть розширити знання учнів про розвиток культури України XIX - початку XX ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мокрогуз, Олександр. Пам’ятки архітектури та образотворчого мистецтва в шкільному курсі історії України : історія України, 9-10 класи / О. Мокрогуз> // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 7/8. - С. 12-14 : рис. Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок--9-10 класи Анотація: Йдеться про твори живописців початку XX ст., які мають знати і розпізнавати учні та абітурієнти. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мокрогуз, Олександр. Мультимедійна презентація на уроках історії: методичний аспект [Текст] / Олександр Мокрогуз> // Треті Фльорівські читання : матеріали наук.-практ. конф. до 40-річчя відновлення іст. ф-т/ Ін-ту історії, етнології та правознав. ім. О. М. Лазаревського ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка, 15 жовт. 2013 р. / Ін-т історії, етнології та правознав. ім. О. М. Лазаревського ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка, Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - 2013. - С. 80-82. - Бібліогр.: с. 82
Рубрики: Історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): мультимедійні презентації Дод.точки доступу: Дятлов, В. О. \ред.\; Боровик, А. М. \ред.\; Коваленко, О. Б. \ред.\; Довбня, В. М. \ред.\; Інститут історії, етнології та правознавства імені О. М. Лазаревського ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Мокрогуз, Олександр. Методологічні засади критичного мислення в контексті медіаосвіти [Текст] / О. Мокрогуз> // Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. - Число 14. - С. 48-50 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Критичне мислення--Розвиток--Медіаграмотність Медіаосвіта--Впровадження--Загальноосвітні навчальні заклади--Україна Кл.слова (ненормовані): побутове мислення -- критичний аналіз медіа Анотація: У статті йдеться про значення критичного мислення у навчанні медіаграмотності. Охарактеризовано розвиток розуміння критичного мислення як наукової категорії, подані визначення, показники та ознаки критичного мислення в контексті впровадження медіаосвіти. Дод.точки доступу: Блохин, Дарина \ред.\; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1) |