Ніколаєва, С. Ю.
    Типова програма навчальної дисциплини "Методика навчання іноземних мов і культур у загальноосвітніх навчальних закладах" [Текст] : (бакалаврат) / С.Ю. Ніколаєва ; Київський нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2011. - № 3. - С. 48-59. - Бібліогр.: с. 59 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа--Навчальні плани і програми
Кл.слова (ненормовані):
поточний контроль -- критерії оцінювання -- модульна контрольна робота

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Ніколаєва, С. Ю.
    Іншомовна освіта в Україні: міфи і реальність [Текст] / С. Ю. Ніколаєва // Іноземні мови. - 2013. - № 4. - С. 4-8. - Текст рус., англ.
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
освітній державний стандарт -- програма з іноземної мови -- підручник з іноземної мови
Анотація: У презентації наведено результати порівняльного аналізу зарубіжних та українських освітніх стандартів, програм з іноземних мов для основної школи, компонентного складу навчально-методичних комплектів з іноземних мов і стандартів підготовки учителя іноземної мови. Зроблено висновки, що всі перелічені вище державні документи в галузі навчання іноземних мов, розроблені в Україні, в цілому відповідають міжнародним зразкам. Запропановано шляхи їх удосконалення. Доведено також, що відсутність державних стандартів підготовки вчителя іноземної мови негативно впливає на якість іншомовної освіти учнів


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Ніколаєва, С. Ю.
    Рецензія на монографію Майєр Наталії Василівни "Формування методичної компетентності у майбутніх викладачів французької мови: теорія і практика [Текст] / С. Ю. Ніколаєва // Іноземні мови. - 2015. - № 4. - С. 52-53 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Французька мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
види і функції професійної діяльності -- основні наукові положення -- логічна стрункість


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Ніколаєва, С. Ю.
    Підготовка доктора філософії: загальна харакеристика освітньо-наукової програми зі спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки" [Текст] / С. Ю. Ніколаєва // Іноземні мови. - 2017. - № 3. - С. 36-46. - Бібліогр.: с. 46 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
освітньо-наукова програма -- педагогічні науки -- профіль програми
Анотація: У статті подано опис одного з можливих варіантів освітньо-наукової програми зі спеціальності 011 "Освітні педагогічні науки", розробленого нами відповідно дл державних документів з вищої освіти та інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України з підготовки доктора філософії. Увазі читача пропонуються профіль освітньо-наукової програми, нормативний зміст навчання, обсяг кредитиів ЄКТС, необхідний для здобуття третього (освітньо-наукового) рівня, перелік та обсяг навчальних дисциплін у кредитах ЄКТС, орієнтовний план виконання освітньо-наукової програми, підготовки доктора філософії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Ніколаєва, С. Ю.
    Компетентності, результати навчання та форми атестації доктора філософії зі спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки" [Текст] / С. Ю. Ніколаєва // Іноземні мови. - 2017. - № 4. - С. 37-45. - Бібліогр.: с. 45
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
освітні науки -- загальні компетентності -- форми атестації
Анотація: У статті подано опис компетентностей, результатів навчання та форми атестації доктора філософії зі спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки", визначених нами відповідно до державних документів з вищої освіти, інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України та матеріалів проекту "TUNING" щодо підготовки доктора філософії в європейських країнах. Увазі читача пропонується: основна термінологія з проблеми, приклади загальних компетентностей доктора філософії з вищезгаданого проекту, перелік загальних (11) і спеціальниз (13) компетентностей доктора філософії зі спеціальності "Освітні, педагогічні науки", деталізовані результати навчання (знання, уміння, комунікація, автономія та відповідальність) (61), складові проміжної та підсумкової атестації доктора філософії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Ніколаєва, С. Ю.
    Рецензія на монографію Корнєвої Зої Михайлівни "Формування міжкультурної професійно орієнтованої англомовної комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей закладів вищої освіти" [Текст] / С. Ю. Ніколаєва // Іноземні мови. - 2018. - № 1. - С. 61-64 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Рецензії
Кл.слова (ненормовані):
монографія -- технічні спеціальності -- англійська мова професійного спрямування
Анотація: У публікації представлено рецензію на монографію Корнєвої З. М. "Формування міжкультурної професійно орієнтованої англомовної комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей закладів вищої освіти". Проаналізовано зміст кожного розділу рецензованого твору, акцентовано його наукову цінність і практичну значущість для розвитку методики навчання іноземних мов та можливість використання отриманих результатів для професійно-методичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Ніколаєва, С. Ю.
    Критерії оцінювання, форми контролю і засоби діагностики результатів професійно-практичної підготовки доктора філософії [Текст] / С. Ю. Ніколаєва, Н. В. Майєр // Іноземні мови. - 2018. - № 3. - С. 35-47 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Оцінювання
Кл.слова (ненормовані):
доктор філософії -- засоби діагностики -- контроль
Анотація: У публікації представлено критерії оцінювання, форми контролю і засоби діагностики результатів професійно-практичної підготовки докторів філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки спеціалізації "Теорія і методика навчання (германські/романські мови)" під час асистентської практики з іноземної мови, асистентської і доцентської практики з дисциплін обраної наукової спеціалізації. Визначено цілі й основні завдання кожного з видів практик, описано процедуру оцінювання результатів, конкретизовано форму підсумкового контролю.


Дод.точки доступу:
Майєр, Н. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Ніколаєва, С. Ю.
    Рецензія на "Практикум з методики використання сучасних засобів, методів і технологій навчання іноземних мов і культур" [Текст] / С. Ю. Ніколаєва // Іноземні мови. - 2018. - № 4. - С. 63-64
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
методична компетентність -- методична діяльність -- самостійно робота
Анотація: У публікації представлено рецензію на навчально-методичний посібник "Практикум з методики використання сучасних засобів, методів і технологій навчання іноземних мов і культур", укладений доктором педагогічних наук, проесором Майєр Наталією Василівною та кандидатом педагогічних наук, доцентом Устименко Ольгою Михайлівною для студентів магістратури, які навчаються за спеціальностями 035 Фіілологія та 014 Середня освіта. Проаналізовано зміст і структуру рецензованої праці. Акцентовано роль посібника в організації самостійної роботи магістрів з опанування спеціальних вибіркових дисциплін професійно-методичної підготовки, які мають на меті формування здатності майбутніх викладачів іноземних мов і культур ефективно реалізувати методичну діяльність з добору, самостійного розроблення та використання навчальних матеріалів і засобів розвитку міжкультурної професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)