Овсієнко, Н. В.
    Узагальнена модель реалізації маркетингової стратегії на молокопереробному підприємстві [Текст] / Н. В. Овсієнко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 10. - С. 135-140 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 140
Рубрики: Молочне виробництво
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- логістична крива -- граничний рівень збуту -- крива попиту

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Овсієнко, Н. В.
    Маркетинговий стратегічний аналіз однорідної групи молокопереробних підприємств [Текст] / Н. В. Овсієнко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 11. - С. 215-220 : табл. - Бібліогр.: с. 220
Рубрики: Молочне виробництво--Україна
Кл.слова (ненормовані):
однорідна група підприємств -- SWDT-аналіз -- SPACE-аналіз

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)