Олініченко, Катерина.
    Особливості просування професійного ресторанного обладнання на українському ринку: погляд студентів за результатами стажування [Текст] / Катерина Олініченко, Максим Клименко, Юля Юрчук // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 1. - С. 60-67 : рис. - Бібліогр.: с. 67
УДК
Рубрики: Маркетинг--Збут продукції--Обладнання--Ресторани
   Реклама--Комунікація--Маркетинг--Ринок--Україна

Кл.слова (ненормовані):
франчайзинг -- динаміка продажу -- комунікаційна політика -- маркетингова політика
Анотація: Вже багато років поспіль спостерігається бум гастрономії. У конкурентному суперництві заклади знаходять підхід як дивувати своїх відвідувачів різноманітними кулінарними новинками, тільки б домогтися лояльності клієнта. Перспективні ресторани, які відкриваються, роблять велику ставку на новизну, намагаючись максимально відійти від усіляких кліше, від того, до чого звик відвідувач. Автори статті дослідили в період свого стажування в ресторані особливості просування професйного ресторанного обладнання на українському ринку.


Дод.точки доступу:
Клименко, Максим; Юрчук, Юля

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)