Олініченко, Катерина. Особливості просування професійного ресторанного обладнання на українському ринку: погляд студентів за результатами стажування [Текст] / Катерина Олініченко, Максим Клименко, Юля Юрчук> // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 1. - С. 60-67 : рис. - Бібліогр.: с. 67
Реклама--Комунікація--Маркетинг--Ринок--Україна Кл.слова (ненормовані): франчайзинг -- динаміка продажу -- комунікаційна політика -- маркетингова політика Анотація: Вже багато років поспіль спостерігається бум гастрономії. У конкурентному суперництві заклади знаходять підхід як дивувати своїх відвідувачів різноманітними кулінарними новинками, тільки б домогтися лояльності клієнта. Перспективні ресторани, які відкриваються, роблять велику ставку на новизну, намагаючись максимально відійти від усіляких кліше, від того, до чого звик відвідувач. Автори статті дослідили в період свого стажування в ресторані особливості просування професйного ресторанного обладнання на українському ринку. Дод.точки доступу: Клименко, Максим; Юрчук, Юля Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |