Осадча, Юлія.
    Кращої ніж рідна, мови не буває. [Текст] / Ю. Осадча // Шкільний світ. - 2013. - №19. - С. 28-31
Рубрики: Мова--Українська--Сценарії


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)





    Осадча, Юлія.
    Сучасна дитяча зарубіжна література [Текст] / Юлія Осадча // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. - № 3. - С. 46-50
Рубрики: Зарубіжна література--Дитяча
   Дитяча література--Зарубіжна

Анотація: Автор статті знайомить з сучасної дитячою зарубіжної літературою.





    Осадча, Юлія.
    Конференція "Феномен пограниччя. Білоруська, українська та польська літератури: взаємовпливи та взаємопроникнення" [Текст] / Ю. Осадча // Слово і час. - 2008. - № 1. - С. 93-94.
Рубрики: Конференції і конгреси--Літературні--Україна--Польща
Анотація: 17-18 жовтня 2007 р. у Закладі української філології та Закладі білорусистики Університету ім. Марії Склодовської-Кюрі у Любліні (Польща) пройшла міжнародна конференція "Феномен пограниччя. Білоруська, українська та польська літератури: взаємовпливи та взаємопроникнення", що започаткувала цикл конференцій, присвячених взаємним впливам у трьох літературах від середньовіччя до постмодернізму.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)





    Тарнавська, Алла
    Одяг для малят і сороченят : заняття для дітей старшої групи [Текст] / Алла Тарнавська, Юлія Осадча // Дошкільне виховання. - 2017. - № 11. - С. 32-34
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
артикуляція звуків -- звуковий планшет
Анотація: Подано розробку заняття для дітей старшої групи, мета якого - вправляти дітей у диференціації свистячих та шиплячих звуків [с] і [ш], у правильній їх артикуляції; продовжувати вчити називати спільний звук у різних частинах слів; замінювати звук на початку запропонованих слів, отримуючи нові; продовжувати вправляти у вживанні та узгодженні числівників з іменниками та прикметниками, створенні слів за допомогою префікса "за", доборі антонімів; спонукати до побудови складних речень зі сполучниками "тому що", "отже", вставними словами "мабуть", "здається", "напевно"; розвивати фонематичних слух, пам'ять, увагу, логічне мислення та ін.


Дод.точки доступу:
Осадча, Юлія

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)