Ільчук, В. П. Роль реклами у формуванні винного бренда [Текст] / В. П. Ільчук, В. Л. Пазюк> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 2. - С. 64-69 : рис. - Бібліогр.: с. 69 Рубрики: Вина--Реклама--Торгові марки Кл.слова (ненормовані): державне регулювання реклами -- інструмент -- види -- функції -- цільова аудиторія -- ефективність реклами -- стратегія рекламування Дод.точки доступу: Пазюк, В. Л. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ільчук, В. П. Інституційне забезпечення функціонування та розвитку ринку вина в Україні [Текст] / В. П. Ільчук, В. Л. Пазюк> // Науковий вісник Полісся. - 2015. - № 3. - С. 28-40 : табл. - Бібліогр.: с. 36-40 Рубрики: Алкогольні напої--Вина--Ринок--Україна Кл.слова (ненормовані): винна продукція -- нормативно-правова база -- виробництво -- обіг -- реалізація -- закон -- постанова -- алкогольна продукція -- державне управління Дод.точки доступу: Пазюк, В. Л. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Пазюк, В. Л. Визнання ефективності винного бренда [Текст] / В. Л. Пазюк> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 171-175. - Бібліогр.: с. 175 . - ISSN 2411-5215 Рубрики: Торгові марки Алкогольні напої Бренд Кл.слова (ненормовані): КУЛЬТУРА СПОЖИВАННЯ -- ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ -- РЕКЛАМА -- КУПІВЛЯ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Пазюк, В. Л. Аналіз стану та динаміки розвитку вина в Україні [Текст] / В. Л. Пазюк> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 4. - С. 236-242 : табл., рис. - Бібліогр.: с. 241-242 Рубрики: Виноробство--Вина--Україна Кл.слова (ненормовані): алкоголь -- споживання -- міцні алкогольні напої Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |