Паршикова, О. О. Від декларації до комунікації навчання молодших школярів елементарного іншомовного спілкування на основі дидактичних римованих текстів у нових навчально-методичних комплексах з німецької мови для почакової загальноосвітньої школи [Текст] / О. О. Паршикова ; Київ. нац. лінгв. ун-т> // Іноземні мови. - 2015. - № 3. - С. 3-9. - Бібліогр.: с. 9 . - ISSN 1817-8510 Рубрики: Німецька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): дидактичний римований текст -- елементарне іншомовне спілкування -- квазікомунікація Анотація: У статті обгрунтовано доцільність та висвітлено розроблену методику застосування дидактичних римованих текстів у навчанні елементарного іншомовного спілкування молодших школярів у динаміці його розвитку: від квазікомунікації і, зокрема, декламації на найнижчому рівні сформованості іншмовної комунікативної компетентності А1.1.1. до метакомунікації на найвищому рівні А1.2.2. Методику продемонстровано на прикладах із нових навчально-методичних комплексів з німецької мови для учнів початкової загальноосвітньої школи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Паршикова, О. О. Формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової загальноосвітньої школи на рівні А1.2.1 на основі нового навчально-методичного комплекту "Німецька мова 3" [Текст] / О. О. Паршикова, Г. М. Мельничук , Л. П. Савченко> // Іноземні мови. - 2015. - № 4. - С. 6-10. - Бібліогр.: с. 10 Рубрики: Німецька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): синтаксична реорганізація -- паракомунікація -- комунікативно-ігрові прийоми Анотація: Стаття продовжує серію публікацій, присвячених висвітленню методики поетапного формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової загальноосвітньої школи на основі нових чинних навчально-методичних комплексів з німецької мови. У статті розглядаються особливості засвоєння іноземної мови учнями третього класу, зокрема застосування ними поряд з імітацією, узагальнення, розпізнавання граматичних ознак та синтаксичної реорганізації засвоєних мовленнєвих одиниць як показників оволодіння молодшими школярами наступним щаблем елементарного іншомовного спілкування- паракомунікацією на рівні іншомовної комунікативної компетентності А1.2.1. Дод.точки доступу: Мельничук , Г. М.; Савченко, Л. П. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Паршикова, О. О. Формування основ міжкультурної комунікативної компетентності в учнів початкової школи в процесі навчання німецької мови [Текст] / О. О. Паршикова> // Іноземні мови. - 2018. - № 1. - С. 3-8 Рубрики: Німецька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): міжкультурна комунікативна компетентність -- природовідповідний комунікативно- ігровий метод -- учні початкової школи Анотація: У статті обгрунтовано доцільність, окреслено цілі і завдання, визначено особливості формування основ міжкультурної комунікативної компетентності в учнів початкової школи в природовідповідному комунікативно-ігровому навчанні іноземної мови на виокремлених першому (адаптаційному) та другому (реорганізаційному) етапах навчання. Описано комунікативно-ігрові прийоми, які доцільно застосовувати на кожному з етапів навчання іноземної мови з урахуванням вікових особливостей та можливостей учнів, продемонстровано методику їх застосування на прикладах з підручників німецької мови для початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Паршикова, О. О. Серія навчально-методичних комплексів "DU" для міжкультурного навчання німецької мови студентів-бакалаврів [Текст] / О. О. Паршикова, М. В. Паустовская> // Іноземні мови. - 2018. - № 4. - С. 58-62 Рубрики: Німецька мова--Навчання--Вища школа Кл.слова (ненормовані): навчально-методичний комплекс -- іншомовне міжкультурне навчання -- бакалаврат Анотація: У публікації розкрито методичний потенціал серії навчально-методичних комплексів з німецької мови "DU" для майбутніх германістів і вчителів України, створених колективом українських і зарубіжних авторів під керівництвом професорів Н.Ф. Бориско (Україна) та Х. Каспер-Хене (Німеччина) у межах проекту ДААД і опублікованих у період з 2009 по 2018 рік. Розглянуто призначення, практичну мету, методичну концепцію, структуру та тематику навчально-методичних комплексів для студентів першого-четвертого курсів, наведено приклади реалізації вправ та завдань для інтегрованого формування компонентів іншомовної міжкультурної комунікативної компетентності. Підручники серії "DU" рекомендуються для навчання німецької мови студентів першого-четвертого курсів бакалаврату закладів вищої освіти. Дод.точки доступу: Паустовская, М. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |