Петрук, Вікторія. Проблеми соціалізації та індивідуалізації навчання в умовах сучасного інформаційно-освітнього середовища [Текст] / В. Петрук> // Освіта і управління. - 2011. - № 2-3. - С. 86-94. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв. Рубрики: Освітній процес--Інформаційно-комунікаційні технології Процес навчання--Інтенсифікація Виховання--Морально-естетичне--Соціально-трудове--Громадянське Кл.слова (ненормовані): Особистість -- Дистанційне навчання -- Самоосвіта Анотація: Проаналізовано проблеми реалізації потенціалу кожної особи в рамках персоналізації та соціалізації людства в умовах сучасного інформаційно-освітнього світу. Зокрема, інформатизація освіти висвітлюється з позиції пріоритетного напрямку серед усього розмаїття процесів інформатизації сучасного суспільства. Розв'язанню цих проблем, бесперечно, сприяє дистанційна форма навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Петрук, Вікторія. Динаміка розвитку дистанційної освіти в межах її соціально-філософського значення [Текст] / В. Петрук> // Освіта і управління. - 2012. - № 2-3. - С. 14-19. - Библиогр.: с. 18 (12 назв.) Рубрики: Філософія освіти Самоосвіта Коннективізм Анотація: У статті досліджуються динамічний розвиток і тенденції дистанційної освіти з точки зору використання її в сучасних практичних цілях, аби зрозуміти сутність, закономірності й перспективи розвитку цього явища, а також роль, яку воно має зіграти в розвитку суспільства. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Петрук, Вікторія. Філософський аспект сучасної освіти [Текст] / В. Петрук> // Освіта і управління. - 2012. - № 4. - С. 102-108. - Библиогр.: с. 107 (15 назв.) Рубрики: Безперервна освіта Нова освітня парадигма Картина світу Анотація: В умовах сучасного соціуму формуються нові уявлення про освітню реальність, що лежить у проблемному полі нинішньої філософії освіти. І найважливішим з таких уявлень є розуміння безперервного освітнього процесу. За останні роки розвиток інформаційних технологій зробив актуальною проблему модернізації системи освіти, суть якої відбилася в концепції дистанційної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |