74
П 52


    Полонська, Т. К.
    Зміст і структура допрофільної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / Т. К. Полонська // Педагогiка i психологiя. - 2008. - N 3/4. - С. 34-44.
ББК 74

Кл.слова (ненормовані):
ІБВ

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)



74
П 52


    Полонська, Т. К.
    Питання допрофільного навчання іноземної мови учнів загальноосвітніх навчальних закладів у педагогічній теорії і практиці [Текст] : експерименти і дослідження: висновки, рекомендації / Т. К. Полонська // Педагогiка i психологiя. - 2010. - N 3. - С. 99-110. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74 + 81

Кл.слова (ненормовані):
ібв

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Полонська, Т. К.
    Концептуальні засади допрофільної підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / Т.К. Полонська ; Ін-т педагогіки НАПН України // Іноземні мови. - 2011. - № 4. - С. 8-12 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 12
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
концептуальні засади -- іноземна філологія -- допрофільна підготовка
Анотація: Концептуальні засади допрофільної підготовки з іноземної мови (ІМ) учнів основної школи розглядаються з урахуванням мети, завдань, основних дидактичних і методичних принципів навчання ІМ. Запровадження допрофільної підготовки з ІМ у школі висуває нові вимоги до змісту, форм, методів і засобів навчання, а також до підготовки сучасного учителя. Автор статті аналізує мотиви вибору учнями профілю навчання "іноземна філологія"; пропонує базову модель допрофільної підготовки з ІМ, характеризує її компоненти: елективні курси, інформаційну роботу, профорієнтацію

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Редько, В. Г.
    Теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 1-4 класів: рефлексивний погляд на проблему [Текст] / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 4. - С. 70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Початкова освіта--Іноземні мови
   Іноземні мови--Навчання--Початкова школа

Анотація: Розглянуто комунікативний, діяльнісний, особистісно орієнтований та культурологічний підходи як пріоритетні теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів навчальних закладів початкової освіти, презентовано погляди на технологію їх використання у навчальному процесі. Обгрунтовано дидактичну та методичну сутність і доцільність використання зазначених підходів і схарактеризовано вплив на зміст навчання.


Дод.точки доступу:
Полонська, Т. К.; Басай, Н. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Редько, В. Г.
    Концептуальні засади змісту та способів організації компетентнісно орієнтованого навчання інозених мов учнів початкової школи [Текст] / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай // Іноземні мови в школах України. - 2018. - № 6. - С. 2-7
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
теоретико-методичні засади -- початкова школа -- компетентнісно орієнтоване навчання


Дод.точки доступу:
Полонська, Т. К.; Басай, Н. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)