74 П 52 Полонська, Т. К. Зміст і структура допрофільної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / Т. К. Полонська> // Педагогiка i психологiя. - 2008. - N 3/4. - С. 34-44. Кл.слова (ненормовані): ІБВ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
74 П 52 Полонська, Т. К. Питання допрофільного навчання іноземної мови учнів загальноосвітніх навчальних закладів у педагогічній теорії і практиці [Текст] : експерименти і дослідження: висновки, рекомендації / Т. К. Полонська> // Педагогiка i психологiя. - 2010. - N 3. - С. 99-110. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова (ненормовані): ібв Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Полонська, Т. К. Концептуальні засади допрофільної підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / Т.К. Полонська ; Ін-т педагогіки НАПН України> // Іноземні мови. - 2011. - № 4. - С. 8-12 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 12 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): концептуальні засади -- іноземна філологія -- допрофільна підготовка Анотація: Концептуальні засади допрофільної підготовки з іноземної мови (ІМ) учнів основної школи розглядаються з урахуванням мети, завдань, основних дидактичних і методичних принципів навчання ІМ. Запровадження допрофільної підготовки з ІМ у школі висуває нові вимоги до змісту, форм, методів і засобів навчання, а також до підготовки сучасного учителя. Автор статті аналізує мотиви вибору учнями профілю навчання "іноземна філологія"; пропонує базову модель допрофільної підготовки з ІМ, характеризує її компоненти: елективні курси, інформаційну роботу, профорієнтацію Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Редько, В. Г. Теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 1-4 класів: рефлексивний погляд на проблему [Текст] / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай> // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 4. - С. 70-80. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Початкова освіта--Іноземні мови Іноземні мови--Навчання--Початкова школа Анотація: Розглянуто комунікативний, діяльнісний, особистісно орієнтований та культурологічний підходи як пріоритетні теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів навчальних закладів початкової освіти, презентовано погляди на технологію їх використання у навчальному процесі. Обгрунтовано дидактичну та методичну сутність і доцільність використання зазначених підходів і схарактеризовано вплив на зміст навчання. Дод.точки доступу: Полонська, Т. К.; Басай, Н. П. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Редько, В. Г. Концептуальні засади змісту та способів організації компетентнісно орієнтованого навчання інозених мов учнів початкової школи [Текст] / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай> // Іноземні мови в школах України. - 2018. - № 6. - С. 2-7 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): теоретико-методичні засади -- початкова школа -- компетентнісно орієнтоване навчання Дод.точки доступу: Полонська, Т. К.; Басай, Н. П. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |