Потапчук, Тетяна.
    Становлення ідентичності студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Текст] / Т. Потапчук // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 7. - С. 40-46. - Бібліогр.: с. 41-45 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.200
Рубрики: Вища освіта--Виховна робота
Кл.слова (ненормовані):
становлення ідентичності студентів -- самототожність -- ідентичність -- соціалізація
Анотація: Аналізується становлення ідентичності студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Розкривається думка про те, що цей етап у житті людини ставить перед нею два головних завдання розвитку: досягнення автономії і незалежності від батьків, становлення ідентичності, створення цілісного "Я".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Потапчук, Тетяна.
    Формування у студентів мотивації до вивчення фольклору у межах навчально-виховного процесу / Т. Потапчук // Вища школа. - 2015. - №7-8. - С. 82-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Виховання--Національно-патріотичне
Кл.слова (ненормовані):
фольклор -- фольклорний арсенал культури -- світоглядні символи -- стилістичні прийоми -- мотивація -- мотиваційний компонент
Анотація: Розкрито особливості формування у студентів мотивації до вивчення фольклору.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Потапчук, Тетяна.
    Експериментальна перевірка педагогічних умов формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до занять у хоровому класі / Т. Потапчук // Вища школа. - 2015. - № 11-12. - С. 85-97
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
Кл.слова (ненормовані):
майбутній вчитель музичного мистецтва -- гуманізація навчального спілкування -- організація навчальної співпраці -- хорове мистецтво -- інтерактивні методи у процесі навчання -- виконавство -- діяльність
Анотація: У статті теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання, а саме: гуманізація навчального спілкування; організація навчальної співпраці; запровадження інтерактивних методів у процесі навчання; насичення процесу навчання емоційним змістом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)