Прочан, А. О.
    Потенціал впливу інформаційних технологій при організації надання туристичних послуг [Текст] / А. О. Прочан // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 7/8. - С. 140-143 (№8) : ілюстр. - Бібліогр.: с. 143
Рубрики: Інформаційні технології--Туризм
Кл.слова (ненормовані):
організація обслуговування -- туристичне підприємство -- якість -- споживач

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Прочан, А. О.
    Особливості маркетингу туристичних підприємств як складової сфери послуг в умовах трансформаційних перетворень [Текст] / А. О. Прочан // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 1. - С. 152-155. - Бібліогр.: с. 154 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Туризм--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
туристичний оператор -- туристичний агент -- ринкова сегментація -- виробники туристичих послуг

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Прочан, А. О.
    Удосконалення елементів системи внутрішнього контролю суб'єктів господарювання [Текст] / А. О. Прочан, О. В. Алейнікова // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 6. - С. 269-275. - Бібліогр.: с. 275 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Фінансовий контроль
Кл.слова (ненормовані):
внутрішній контроль -- аудит -- управління організацією


Дод.точки доступу:
Алейнікова, О. В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Прочан, А. О.
    Технології нейромаркетингових досліджень [Текст] / А. О. Прочан // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 139-142 : рис. - Бібліогр.: с. 141-142
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживачів -- психологія -- сприйняття -- торгівля -- бренд -- просування товару

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)