Пшенишнюк, І. О. Імідж підприємства як метод конкурентної боротьби [Текст] / І. О. Пшенишнюк> // Економіка та держава. - 2011. - № 5. - С. 19-21. - Бібліогр. с. 21 (8 назв) Рубрики: Підприємства--Імідж Анотація: У статті розглядається необхідність формування іміджу підприємства як конкурентної боротьби і розглядаються такі його поняття, як бренд, ділова репутація, товарний знак, торгова марка, брендинг та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Пшенишнюк, І. О. Оцінка мезосередовища підприємства при маркетинговому дослідженні ринку [Текст] / І. О. Пшенишнюк> // Економіка та держава. - 2011. - № 6. - С. 57-58. - Бібліогр. с. 58 (6 назв) Рубрики: Маркетингові дослідження Анотація: Стаття присвячена оцінці мезосередовища підприємства при маркетинговому дослідженні ринку. В ній розглянуті проблеми визначення характеристик ринку, дослідження товару та його властивостей, реалізації продукції підприємства, критеріїв визначення сегментів ринку. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Пшенишнюк, І. О. Контроль в управлінні підприємством: маркетинговий аспект [Текст] / І. О. Пшенишнюк> // Економіка та держава. - 2011. - № 7. - С. 67-69. - Бібліогр. с. 69 (12 назв) Рубрики: Підприємства--Управління Промисловий маркетинг Анотація: Управління маркетингом розглядають як практичне здійснення ретельно продуманої інтегрованої політики підприємства на ринку. Сюди включається: організація, аналіз, планування, проведення заходів, спрямованих на досягнення конкретної мети підприємства на ринку. Контроль у цьому процесі відіграє важливу роль. Саме цій проблемі присвячена стаття. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |