Разінькова, М. Ю.
    Маркетингова політика розподілу [Текст] / М. Ю. Разінькова // Економіка та держава. - 2018. - № 3. - С. 57-59. - Бібліогр. с. 59 (10 назв)
Рубрики: Маркетинг
Анотація: У статті проаналізовано основні підходи до визначення поняття "маркетингова політика розподілу" та запропоновано власне визначення. Охарактеризовано основні пріоритети, на які слід спрямовуватися при досягненні основних цілей маркетингової політики розподілу. Розглянуто етапи формування маркетингової політики розподілу. Визначено основні риси, якими характеризується вітчизняна система розподілу та запропоновано напрями її вдосконалення, а саме: розробка оперативного плану заходів з розподілу; оптимізація організаційної структури; взаємодія служби маркетингу з функціональними підрозділами; дослідницька діяльність; здійснення аудиту маркетингової діяльності; нові форми співпраці з виробниками і конкурентами; підвищення кваліфікації співробітників, які здійснюють маркетингову діяльність.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Разінькова, М. Ю.
    Сучасні тенденції розвитку міжнародних економічних відносин та туризму [Текст] / М. Ю. Разінькова // Економіка та держава. - 2018. - № 10. - С. 23-26 : табл. - Бібліогр. с. 26 (8 назв)
Рубрики: Міжнародний туризм--Розвиток
Анотація: У статті з'ясовано сучасні тенденції розвитку міжнародних економічних відносин та туризму. Проаналізовано кількість держав-членів UNWTO за регіонами світу в 2017 р. З'ясовано, що основними компонентами глобалізації міжнародного туризму можна назвати розширення інтернаціональних економічних зв'язків у туристичному виробництві, зростання інтернаціоналізації факторів туристичного виробництва, поширення транснаціональних корпорацій у туристичному бізнесі. Також встановлено, що серед міжнародних перевізників отримала розповсюдження така форма глобальних партнерських об'єднань авіакомпаній, як авіаційні альянси. У світі сформована глобальна тріада Star Alliance, SkyTeam та Oneworld, що включає 52 великі і середні авіакомпанії (або 1,5% від приблизно 3200 авіакомпаній світу), яка контролює близько 60% світового обсягу пасажирських перевезень з маршрутним охопленням практично всіх частин світу: Азії, Америки, Африки, Європи, Австралії і Океанії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Разінькова, М. Ю.
    Етапи проведення маркетингового планування в ресторанному бізнесі [Текст] / М. Ю. Разінькова // Економіка та держава. - 2020. - № 2. - С. 62-66 : табл. - Бібліогр. с. 66 (12 назв)
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Маркетинг
Анотація: Статтю присвячено систематизації теоретичних концепцій щодо маркетингового планування та аналізу етапів проведення маркетингового планування в ресторанному бізнесі. Представлено аналіз існуючих теоретичних концепцій та поглядів вітчизняних вчених щодо трактування сутності маркетингового планування. Подано оцінку розроблених раніше підходів до структуризації етапів маркетингового планування. Зроблено висновок про необхідність удосконалення та доопрацювання теоретичного базису, як результат автор запропонував власне бачення планування на підприємствах ресторанного бізнесу, а також охарактеризував його етапи: оцінка існуючих позицій підприємства на ринку; визначення та деталізація стратегії маркетингу; розробка маркетингових заходів у межах розробленої стратегії; контроль; фінансове та організаційне забезпечення виконання заходів; оцінка ефективності маркетингового планування. У заключній частині статті наголошено на необхідності більш грунтовного дослідження маркетингового планування з огляду на специфіку діяльності підприємства, а також у розрізі методів маркетингового дослідження.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)