Коломінова, О. О. Організація підсумкового контролю навчальних досягнень учнів з англійської мови у початковій школі [Текст] / О.О. Коломінова ; Укр. гуманіт. ін-т> // Іноземні мови. - 2011. - № 3. - С. 38-47. - Бібліогр.: с. 47 . - ISSN 1817-8510 Рубрики: Англійська мова--Перевірка і оцінка знань --Початкова школа Кл.слова (ненормовані): підсумковий контроль -- навчальні досягнення -- об'єкти контролю Дод.точки доступу: Роман, С.В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Роман, С. В. Професійно орієнтована іншомовна комунікативна компетентність майбутніх учителів іноземної мови як предмет формування в курсі практики усного та писемного мовлення [Текст] / С. В. Роман ; Горлів. держ. пед. ін-т іноземних мов> // Іноземні мови. - 2012. - № 2. - С. 39-45. - Бібліогр.: с. 45 . - ISSN 1817-8510 Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Вища школа Кл.слова (ненормовані): професійно орієнтована іншомовна комунікативна компетентність -- триєдина мета навчання іноземної мови -- професійно орєнтовані завдання Анотація: У статті розглядаються ключові питання формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніхучителів іноземних мов. Спеціальна увага приділяєтьчся забеспеченню умов для реалізації триєдиної мети студентів іноземної мови в курсі практики усного та писемного мовлення. Пропонується двонаправлена модель навчання іноземної мови. Формулюються вимоги до сучасного професійного підручника з практики усного та писемного мовлення Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Роман, С. В. Психолого-дидактичні та методичні засади сучасного навчання іноземних мов у початковій школі [Текст] / С. В. Роман, О. О. Коломінова> // Іноземні мови. - 2012. - № 3. - С. 28-35. - Бібліогр.: с. 34 . - ISSN 1817-8510 Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): інтегративна мета -- принципи -- прийоми і технології організації навчального процесу Анотація: У статті розглядаються психолого-дидактичні та методичні засади навчання іноземних мов молодших школярів у контексті оновлення змісту початкової освіти. Обгрунтовується їх методологічне значення для організації процесу навчання, сприятливого для формування учня як суб'єкта навчальної діяльності та суб'єкта культури, для досягнення у такий спосіб результативності навчального процесу з іноземної мови у початковій школі Дод.точки доступу: Коломінова, О. О. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Коломінова, О. О. Психолого-дидактичні та методичні засади підготовки студентів мовного педагогічного ВНЗ до аналізу підручника іноземної мови [Текст] / О. О. Коломінова, С. В. Роман> // Іноземні мови. - 2015. - № 3. - С. 53-63. - Бібліогр.: с. 63 . - ISSN 1817-8510 Рубрики: Іноземна мова--Навчання--Вища школа Кл.слова (ненормовані): професійна методична компетентність -- бакалавр -- педагогічна практика Анотація: У статті представлені концептуальні засади підготовки студентів мовного педагогічного ВНЗ до аналізу підручника/навчальнометодичного комплексу з іноземної мови (на матеріалі англійської мови) для початкової та основної школи. Дод.точки доступу: Роман, С. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |