Рібцун, Юлія
    Розроблено програму корекції ФФНМ [Текст] / Юлія Рібцун // Дошкільне виховання. - 2012. - № 2. - С. 34
ББК 74.102.12 + 74.5
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови
   Педагогіка--Корекційна--Логопедія

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення
Анотація: Про створений комплекс "Корекційна робота з розвитку мовлення дітей із ФФНМ (перший рік навчання)". Запропонована система корекційно-розвивальної роботи в групах для дітей п'ятого року життя з ФФНМ допоможе у роботі педагогам спеціальних дошкільних навчальних закладів компенсуючого типу, вчителям-логопедам дошкільних логопедичних пунктів при дошкільних закладах загального розвитку, працівникам реабілітаційних центрів, а також педагогам звичайних дошкільних закладів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Рібцун, Юлія
    Дислалія: причини, прояви, шляхи подолання [Текст] / Юлія Рібцун // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 5-9
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
   Педагогіка--Логопедія

Кл.слова (ненормовані):
дислалія -- каппацизм -- гаммацизм -- хітизм -- йотацизм -- ламбдацизм
Анотація: З поданої статті можна дізнатися, на які недоліки у мовленні дітей варто звертати увагу, аби уникнути дислалії, і як будувати корекційно-розвивальну роботу з подолання цієї проблеми.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Рібцун, Юлія.
    Абетка постановки звуків [Текст] / Ю. Рібцун // Палітра педагога. - 2017. - № 3. - С. 13-17
Рубрики: Дошкільники--Мовленєвий розвиток--Завдання
   Логопедія--Дошкільники--Розвиток мови

Анотація: Чітка вимова всіх звуків рідної мови - важливий показник мовленнєвого розвитку випускника дошкільного навчального закладу. Однак саме тут часто виникають труднощі. Скористайтеся поданими завданнями, що для зручності розміщені за абеткою (відповідно до звуків, на постановку яких вони спрямовані), збагативши їх яскравою та доступною наочністю.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Рібцун, Юлія
    Організація ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку [Текст] / Юлія Рібцун // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 12-16
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
логопедія -- діти з ПМР -- ігрові методи -- корекція мовлення -- ігрова діяльність -- розвивальга гра -- мовленнєва гра -- заїкання -- зв'язне мовлення -- рухлива гра
Анотація: "Для розвитку ігрової діяльності дітям необхідні певні умови, особливо тим, які мають порушення мовленнєвого розвитку (ПМР). Педагог, який працює з такими дошкільнятами (вчитель-логопед, вихователь, інструктор з фізкультури, музичний керівник), організовуючи ту чи іншу гру, має враховувати вікові та індивідуальні психофізичні, мовленнєві особливості та можливості вихованців, щоб успішно розв'язати коригувально-розвиваальні, навчально-виховні та пропедевтичні завдання". У статті подано методичні поради щодо організації ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Рібцун, Юлія
    Прудкі пальчики : дидактична гра для дітей старшої групи (із типовим розвитком і з особливими освітніми потребами) [Текст] / Юлія Рібцун // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 16-19
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення
   Дошкільне виховання--Діти з особливими потребами

Кл.слова (ненормовані):
зв'язне мовлення -- дрібна моторика -- індивідуальна робота -- дидактична гра
Анотація: Подано дидактичну гру для дітей старшої групи, яка проводиться індивідуально з кожною дитиною і підходить як для логопедичної, так і для загальнорозвивальної роботи. Мета її - уточнювати уявлення дітей про навколишній світ; закріпллювати знання назв пальців; розвивати зорове сприймання, увагу, пам'ять, дрібну моторику, зорово-рухову координацію, мисленнєві операції аналізу, узагальнення, встановлення причинно-наслідкових зв'язків, зв'язне монологічне мовлення; виховувати моральні якості особистості, бажання і готовність надавати допомогу тим, хто її потребує.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Рібцун, Юлія.
    Подружитися з природою [Текст] : дидактична гра для дітей старшої групи / Юлія Рібцун // Палітра педагога. - 2019. - № 1. - С. 10-16 : рис.
Рубрики: Дошкільне виховання--Ігрові методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
дидактичні ігри -- розвиток мовлення -- правила безпечної поведінки


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Рібцун, Юлія
    Збагачуємо словниковий запас малят : батьківський всеобуч [Текст] / Юлія Рібцун // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 14-17
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність -- логопедія -- порушення мовлення -- лексична складова мовлення -- словниковий запас -- інклюзія
Анотація: Запропоновані методичні рекомендації, мовленнєві ігри та вправи стануть у пригоді мамам і татам при роботі з дітьми з порушеннями мовленнєвого розвитку та без них.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Рібцун, Юлія.
    Часу не марнуймо, ворота збудуймо [Текст] : конструкторсько-будівельна гра для дітей середньої групи / Юлія Рібцун // Палітра педагога. - 2021. - № 5/6. - С. 10-11 : рис.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Гра
   Розвивальні дитячі ігри

   Ігрові форми навчання

Кл.слова (ненормовані):
конструювання -- розвиток мовлення -- розвиток мислення -- сюжетно-рольові ігри -- інтегрована освіта -- вніб 5


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)