Савицька, Наталія. Проблеми гармонізації професійних та освітніх стандартів вищої освіти під час підготовки фахівців з маркетингу [Текст] / Н. Савицька> // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 6. - С. 8-14 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 14 Рубрики: Маркетинг--Вища освіта Кл.слова (ненормовані): професія маркетолог -- маркетингова діяльність -- компетентності Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Контент-маркетинг: стратегія і тактика [Текст] / Наталія Савицька, Валерія Михайлова, Катерина Полевич, Вікторія Декадіна> // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 45-51 : табл. - Бібліогр.: с. 51 Рубрики: Інтернет-маркетинг Кл.слова (ненормовані): технічні рішення -- культура споживання -- контент-план -- бренд Анотація: Контент-маркетинг перетворився на серцевину сучасного маркетингу, оскільки дозволяє відстежувати шлях, який проходить споживач від пошуку ідеї про товар/послугу до моменту здійснення трансакції. Авторський колектив дослідив у даній статті систематизацію науково-практичних підходів до стратегії та тактики контент-маркетингу. Дод.точки доступу: Савицька, Наталія; Михайлова, Валерія; Полевич, Катерина; Декадіна, Вікторія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Савицька, Наталія. Виведення на ринок продуктів із доведеною біологічною дією для харчування молоді [Текст] / Наталія Савицька, Оксана Афанасьєва, Марія Михайлова> // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 1. - С. 33-41 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 41 Рубрики: Ринок--Харчові продукти--Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): анкетне опитування -- формування попиту -- інноваційні продукти Анотація: Проблеми раціонального харчування молоді та студентів зумовлена багатьма факторами, серед них - високий ритм життя та відсутність часу на здорове харчування; значні відхилення в традиційних продуктах від норм, що пов'язані з недостатністю або надлишком поживних речовин; недостатня поінформованість про швидке і корисне харчування як основу здорового способу життя. Автори статті пропонують для харчування молоді корисні продукти із доведеною біологічною дією на основі проведеного маркетингового дослідження. Дод.точки доступу: Афанасьєва, Оксана; Михайлова, Марія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Савицька, Наталія. Проблеми безпечності харчових продуктів та формування національних стандартів Food-маркетингу [Текст] / Наталія Савицька, Вікторія Евлаш> // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 4. - С. 4-20 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 19-20 Рубрики: Маркетинг--Глобалізація--Світова економіка--Україна Харчові продукти--Стандарти Кл.слова (ненормовані): комунікаційна політика -- харчові продукти -- рекламний ринок -- національні стандарти -- foodмаркетинг Анотація: Покупка продуктів є щоденною та відповідальною справою споживача, яка незважаючи на свою буденність, є дією що впливає на здоров'я людини. Купуючи продукти, споживач спирається не лише на власний досвід харчування, а на маркетингову інформацію, яка містить в собі всі складові для відповідального рішення купівлі потрібного товару. Велику роль у донесенні до споживача цінності продукту має маркетингова політика комунікацій, яка для розвинених країн регулюється національними стандартами food-маркетингу. Авторки статті розповідають про проблеми безпечності харчових продуктів та формування національних стандартів food-маркетингу. Дод.точки доступу: Евлаш, Вікторія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Савицька, Наталія. Дослідження асоціативного сприйняття упаковки пересічниними споживачами як інструмент запобігання недобросовісної конкуренції [Текст] / Наталія Савицька, Ірина Лилик, Марія Михайлова> // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 3. - С. 22-31 : рис. - Бібліогр.: с. 31 Рубрики: Маркетингові комунікації--Дослідження--Конкуренція Кл.слова (ненормовані): технологічна інновація -- анкетне опитування -- конкурентний ринок -- маркетингові стратегії Анотація: У статті наведено результати маркетингових досліджень асоціативного сприйняття упаковки пересічними споживачами на предмет схожості або відмінності зовніщніх форм та фірмового стилю упаковки двох різних виробників рідкого крем-мила. Дод.точки доступу: Лилик, Ірина; Михайлова, Марія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |