Савицька, Наталія.
    Проблеми гармонізації професійних та освітніх стандартів вищої освіти під час підготовки фахівців з маркетингу [Текст] / Н. Савицька // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 6. - С. 8-14 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 14
Рубрики: Маркетинг--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
професія маркетолог -- маркетингова діяльність -- компетентності


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





   
    Контент-маркетинг: стратегія і тактика [Текст] / Наталія Савицька, Валерія Михайлова, Катерина Полевич, Вікторія Декадіна // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 45-51 : табл. - Бібліогр.: с. 51
Рубрики: Інтернет-маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
технічні рішення -- культура споживання -- контент-план -- бренд
Анотація: Контент-маркетинг перетворився на серцевину сучасного маркетингу, оскільки дозволяє відстежувати шлях, який проходить споживач від пошуку ідеї про товар/послугу до моменту здійснення трансакції. Авторський колектив дослідив у даній статті систематизацію науково-практичних підходів до стратегії та тактики контент-маркетингу.


Дод.точки доступу:
Савицька, Наталія; Михайлова, Валерія; Полевич, Катерина; Декадіна, Вікторія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Савицька, Наталія.
    Виведення на ринок продуктів із доведеною біологічною дією для харчування молоді [Текст] / Наталія Савицька, Оксана Афанасьєва, Марія Михайлова // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 1. - С. 33-41 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 41
Рубрики: Ринок--Харчові продукти--Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані):
анкетне опитування -- формування попиту -- інноваційні продукти
Анотація: Проблеми раціонального харчування молоді та студентів зумовлена багатьма факторами, серед них - високий ритм життя та відсутність часу на здорове харчування; значні відхилення в традиційних продуктах від норм, що пов'язані з недостатністю або надлишком поживних речовин; недостатня поінформованість про швидке і корисне харчування як основу здорового способу життя. Автори статті пропонують для харчування молоді корисні продукти із доведеною біологічною дією на основі проведеного маркетингового дослідження.


Дод.точки доступу:
Афанасьєва, Оксана; Михайлова, Марія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Савицька, Наталія.
    Проблеми безпечності харчових продуктів та формування національних стандартів Food-маркетингу [Текст] / Наталія Савицька, Вікторія Евлаш // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 4. - С. 4-20 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 19-20
Рубрики: Маркетинг--Глобалізація--Світова економіка--Україна
   Харчові продукти--Стандарти

Кл.слова (ненормовані):
комунікаційна політика -- харчові продукти -- рекламний ринок -- національні стандарти -- foodмаркетинг
Анотація: Покупка продуктів є щоденною та відповідальною справою споживача, яка незважаючи на свою буденність, є дією що впливає на здоров'я людини. Купуючи продукти, споживач спирається не лише на власний досвід харчування, а на маркетингову інформацію, яка містить в собі всі складові для відповідального рішення купівлі потрібного товару. Велику роль у донесенні до споживача цінності продукту має маркетингова політика комунікацій, яка для розвинених країн регулюється національними стандартами food-маркетингу. Авторки статті розповідають про проблеми безпечності харчових продуктів та формування національних стандартів food-маркетингу.


Дод.точки доступу:
Евлаш, Вікторія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Савицька, Наталія.
    Дослідження асоціативного сприйняття упаковки пересічниними споживачами як інструмент запобігання недобросовісної конкуренції [Текст] / Наталія Савицька, Ірина Лилик, Марія Михайлова // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 3. - С. 22-31 : рис. - Бібліогр.: с. 31
Рубрики: Маркетингові комунікації--Дослідження--Конкуренція
Кл.слова (ненормовані):
технологічна інновація -- анкетне опитування -- конкурентний ринок -- маркетингові стратегії
Анотація: У статті наведено результати маркетингових досліджень асоціативного сприйняття упаковки пересічними споживачами на предмет схожості або відмінності зовніщніх форм та фірмового стилю упаковки двох різних виробників рідкого крем-мила.


Дод.точки доступу:
Лилик, Ірина; Михайлова, Марія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)