Сафарян, Світлана.
    Формування компетентної особистості починати з себе [Текст] / Світлана Сафарян // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 1. - С. 8-10
Рубрики: Компетентність--Вчитель--Розвиток
   Компетентність--Сутність

Анотація: В статі розкрито поняття "компетенція", "компетентність", "компетентний". Подано поради вчителям щодо використання методів формування компетентностиі учнів на уроках.

Є примірники у відділах:
ВДГН (26.04.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Сафарян, Світлана.
    Формування активної читацької діяльності - складової інформаційно-методичного середовища вчителів світової літератури [Текст] / Світлана Сафарян // Всесвітня література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 2-5
ББК 74.20
Рубрики: Навчальний процес--Навчальне середовище
Анотація: В статті мова йде про інформаційно-методичне середовище - сукупність умов, які забезпечують навчання школярів та професійне зростання педагогів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Сафарян, Світлана.
    Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян // Іноземні мови в сучасній школі. - 2013. - № 2. - С. 5-12
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
навчальні плани -- процесуальна характеристика -- концептуальна частина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Сафарян, Світлана.
    Технології аналізу художнього твору у процесі формування читацької компетенції учнів [Текст] / Світлана Сафарян // Всесвітня література в школах України. - 2015. - № 4. - С. 18-21. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.269.39
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Компетентність учнів--Світова література

Анотація: Запровадження педагогічної технологізації у процес навчання літератури. Розробка теоритичної моделі аналізу художнього твору в школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Сафарян, Світлана.
    Інтертекстуальне тлумачення художніх творів: теорія та практика [Текст] / С. Сафарян // Всесвітня література в школах України. - 2016. - № 6. - С. 8-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Викладання літератури в школі
   Літературознавство--Художній твір--Вивчення

Анотація: У статті аналізуються основні теоретико-методологічні засади проблем інтертекстуальності як властивості одного художнього твору асоціюватися з іншими творами та читачами; проблем виявлення інтертексту та інтертекстуального тлумачення художніх творів у площині історико-функціонального та порівняльного методів дослідження. Уточнюється роль М. Бахтіна як основоположника естетичного первинного розуміння інтертексту, коротко формулюються результати досліджень інтертекстуальності автора цього терміна Ю. Крістєвої та інших учених. як зарубіжних, так і українських.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)