Смолянюк, О. В.
    Соціальні мережі: значення для маркетингової діяльності [Текст] / О. В. Смолянюк // Економіка та держава. - 2013. - № 3. - С. 91-93. - Бібліогр. с.93 (9 назв)
ББК 32.973.202 + 65
Рубрики: Інтернет--Маркетингова діяльність
Анотація: У статті розглянуто сутність соціальних мереж, особливості побудови маркенгових комунікацій з їх використанням, переваги соціальних мереж перед традиційними комунікативними системами, перспективи розвитку соціальних мереж.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Смолянюк, О. В.
    Використання соціальних мереж у маркетингових комунікаційних стратегіях підприємств [] / О. В. Смолянюк // Економіка та держава. - 2013. - № 5. - С. 105-108. - Бібліогр. с.108 (12 назв)
ББК 65.29
Рубрики: Підприємства--Маркетингова стратегія
   Інтернет технології

Анотація: У статті розглянуто сутність маркетингових стратегій сучасного підприємства, побудованих із застосування Інтернет-технологій. Запропоновано набір соціальних медійних опцій, здатних забезпечити досягнення стратегічних цілей діяльності в умовах інформаційної економіки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Смолянюк, О. В.
    Маркетингова складова соціальних мереж: світ та Україна [Текст] / О. В. Смолянюк // Економіка та держава. - 2013. - № 8. - С. 112-117. - Бібліогр. с.117 (15 назв)
ББК 32.973.202 + 65
Рубрики: Інтернет--Соціальні мережі
Анотація: У статті розглянуто особливості формування глобальної системи соціальних мереж. Названо лідерів цього процесу та причини їхнього фінансового успіху.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)