Співаковська, Тетяна. Конкурентні стратегії компаній: класифікація стратегічних альтернатив та інструментів формування [Текст] / Т. Співаковська, С. Дорогань> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 36-41. - Библиогр.: с. 41 (11 назв.) Рубрики: Конкурентні стратегії--Класифікація Конкурентна поведінка Конкурентні переваги Кл.слова (ненормовані): Стратегічна модель Портера -- Модель компонентного аналізу Анотація: У статті запропоновано класифікацію конкурентних стратегій; систематизовано інструменти розроблення конкурентних стратегій залежно від рівня прийняття стратегічних рішень; виявлено зв'язок між стратегічними альтернативами, що виокремлені різними авторами. Дод.точки доступу: Дорогань, Сергій Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Розробка програми лояльності для виробника конвекторів №1 в Україні [Текст] / Ю. Щирін [та ін.]> // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 1. - С. 58-65. Рубрики: Опалення житла Газова опалювальна техніка--Україна Український ринок котлів Анотація: У статті викладено кейс, який розроблено Агентством Індустріального Маркетингу спільно з заводом "Конвектор" для кейс-змагання студентських команд, що відбуватиметься під час VII Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених "В2В-маркетинг", організованої кафедрою промислового маркетингу НТУУ "КПІ", 21-23 лютого 2013 р. Дод.точки доступу: Щирін, Юрій; Журавльов, Євген; Якубець, Олег; Співаковська, Тетяна |