Старостіна, А. О. Критерії вибору стратегії просування бренда країни [Текст] / А. О. Старостіна, О. В. Антонюк> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 9. - С. 11-14 : табл. - Бібліогр.: с. 14 Рубрики: Макроекономіка--Бренд країни Кл.слова (ненормовані): макроекономічні критерії -- стратегія просування бренда держави -- матриця вибору стратегії просування Дод.точки доступу: Антонюк, О. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Старостіна, А. О. Зовнішньоторговельні ризики в умовах світової фінансово-економічної кризи: порівняльний аналіз діяльності українських та угорських компаній [Текст] / А. О. Старостіна, В. А. Кравченко> // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2012. - № 4. - С. 14-18 : табл. - Бібліогр.: с. 18 Рубрики: Зовнішньоекономічні відносини Кл.слова (ненормовані): світова фінансово-економічна криза -- підприємницький ризик -- зовнішньоторговельні ризики -- Угорщина Дод.точки доступу: Кравченко, В. А. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Старостіна, А. О. Формування конкурентних переваг підприємств на міжнародних ринках [Текст] / А. О. Старостіна, В. А. Кравченко, Л. О. Ярош-Дмитренко> // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2012. - № 5. - С. 13-18 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 18 Рубрики: Підприємства--Конкуренція--Міжнародні ринки Кл.слова (ненормовані): зовнішньоекономічна діяльність -- цільові ринки -- конкурентні переваги Дод.точки доступу: Кравченко, В. А.; Ярош-Дмитренко, Л. О. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |