Танасійчук, Алена.
    Маркетингові дослідження ринку приладдя для малювання [Текст] / Алена Танасійчук, Оксана Гуцало // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 1. - С. 30-44 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 44
УДК
Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок
Кл.слова (ненормовані):
ритейл -- канцелярські товари -- торгові марки -- цінова політика
Анотація: В статті проведено дослідження ринку канцелярських товарів, зокрема приладдя для малювання на основі аналізу попиту на фарби для малювання. Вивчення попиту споживачів на приладдя для малювання здійснювалося в сегменті В2С, методом стандартизованого опитування за допомогою анкети, яка роздавалася респондентам на місці продажу. Час проведення опитування 30.12.2019 - 01.03.2020 р. дослідження допомогло визначити вподобання споживачів щодо вибору приладдя для малювання та дозволить врахувати його результати вітчизняного ритейлу.


Дод.точки доступу:
Гуцало, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)