Тарасенко, Галина Екологічна естетика в реалізації наступності дошкільної та початкової освіти [Текст] / Галина Тарасенко> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 4. - С. 2-7 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Ознайомлення з навколишнім життям Педагогіка--Дошкільне виховання--Екологічне Педагогіка--Вища школа--Підготовка вихователя дитячого садка ВДПУ--Праці викладачів--Тарасенко Г. С. Кл.слова (ненормовані): самопідготовка педагога -- вітагенний досвід -- пам'ять дитинства -- екологічна естетика -- пізнання природи -- весна Анотація: "Основні ціннісні орієнтири та стратегії організації пізнання дітьми природного довкілля з урахуванням наступності між дошкільною і початковою освітою розкриває Галина Тарасенко, доктор пед. наук, професор Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Тарасенко, Галина. Екологія дитинства: полілог науково-педагогічних підходів. Методичні рекомендації [Текст] / Галина Тарасенко> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 5. - С. 3-4 : кол.іл. Рубрики: Екологія дитинства Анотація: Щоб забезпечити дошкільнятам благополучну екологію дитинства важливо чітко усвідомлювати сутність самого цього багатогранного поняття. Автор розкриває його і місію педагога через образи, над якими пропонує поміркувати. |
Тарасенко, Г. Щоб серце відгукнулось на красу : середовищний підхід до організації освітнього процесу [Текст] / Галина Тарасенко> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 6. - С. 10-15 Рубрики: Дошкільна педагогіка Естетичне виховання Кл.слова (ненормовані): Тарасенко Г. С. -- виховне середовище -- естетичне ставлення до природи -- милування природою -- середовищний підхід Анотація: Галина Тарасенко, доктор пед. наук, професор, завідувач кафедри дошк. та початк. освіти Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського розповідає про середовищний підхід в теорії і технології управління процесами розвитку та виховання дитини. Автор описує саме естетико-виховне середовище як спеціально змодельовану педагогічну реальність, що створює виховний простір для естетичного розвитку особистості дитини в результаті пізнання та осмислення нею естетичної виразності буття в усіх його проявах (природних, інтелектуально-культурних, духовно-мистецьких тощо). Дод.точки доступу: Тарасенко, Галина (доктор пед. наук, пофесор, завідувач кафедри дошк. та початк. освіти Вінницького педагогічного університету ім. М. Коцюбинського) \про неї\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Тарасенко, Галина Театр природи : естетико-екологічне виховання засобами театралізованої діяльності [Текст] / Галина Тарасенко, Ніна Уманська> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 12. - С. 2-5 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Естетичне виховання Педагогіка--Дошкільна--Екологічне виховання Кл.слова (ненормовані): екологічне виховання засобами театру -- створення вистави -- гра-драматизація Анотація: Колектив кафедри дошкільної та початкової освіти Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського творчо співпрацює з Іллінецьким дошкільним навчальним закладом № 2 "Пролісок". Пріоритетний напрям освітньої роботи закладу впродовж останнього десятиліття - естетико-екологічне виховання дошкільнят. Його методичну основу складає авторська технологія Галини Тарасенко "Дивосвіт". Засобами реалізації поставлених еколого-виховних завдань педагогічний колектив обрав театральне мистецтво. Як варіант організації театру природи пропонується авторська казка, що допомагає закріплювати уявлення малят про зимові явища та відкривати їм красу й гармонію природи. Дод.точки доступу: Уманська, Ніна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Тарасенко, Галина. Екологізм мистецької освіти в контексті освітньої інтеграції: досвід концептуального пошуку [Текст] / Г. Тарасенко> // Мистецтво та освіта. - 2018. - № 3. - С. 2-6 Рубрики: Освіта мистецька Кл.слова (ненормовані): ЕКОЛОГІЗМ Анотація: Презентовано методологічне обгрунтування ціннісних підходів до інтегрованого навчання школярів засобами реалізації еколого-виховного потенціалу мистецтва й використання концептосфери художньої діяльності в цілому Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Тарасенко, Галина. Європейська та східна системи освіти. Інвайроментальний підхід до екологічного виховання дітей у контексті культурного діалогу [Текст] / Г. Тарасенко, О. Мудрак> // Екологічний вісник. - 2018. - № 4. - С. 26-29. - Бібліогр.: с. 29 (8 назв) Рубрики: Екологічне виховання--Екологічна свідомість Центр Європейської інформації Екологічна освіта Кл.слова (ненормовані): Центр Європейської інформації -- парадигма Анотація: В сучасних умовах новою парадигмою розвитку суспільства сьогодні справедливо вважають парадигму сталого розвитку, яку доцільно розуміти не лише в контексті зміни стосунків людини і природи задля розширення можливостей економічного зростання, а й як скоординовану, ціннісно забезпечену глобальну стратегію виживання людства, орієнтовану на збереження і відновлення природних спільнот у масштабах, необхідних для повернення до меж господарської місткості біосфери. Виховання дитини передбачає обов'язкове формування глибоко усвідомлених, морально детермінованих екологічних цінностей, які обумовлюють подальші установки на взаємодію з навколишнім світом. Дод.точки доступу: Мудрак, Олександр Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Тарасенко, Галина Ведемо до природи стежинами поезії [Текст] / Галина Тарасенко> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 5. - С. 12-15 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Екологічне виховання Кл.слова (ненормовані): екологічне виховання -- художня література -- розвиток мовлення -- бесіда за поезією -- Д. Павличко -- М. Познанська -- виховання засобами літератури Анотація: "Поетичне слово має могутню силу. Воно здатне надихати, підтримувати, облагороджувати душу. Через емоційність художніх образів діти сприймають світ, вчаться помічати красу довкола, співпереживати всьому живому. Завдання педагога - не лише читати дітям вірші, а й допомагати зрозуміти і відчути їх, провести стежинами поезії до природи." Як це робити з мудрістю і любов'ю, розповідає Галина Тарасенко, д-р пед. наук, професор кафедри екології, природничих та математичних наук Вінницької академії неперервної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |