Сутула, Ольга. Орієнтовне планування уроків світової літератури [Текст] / Ольга Сутула, Ірина Тригуб> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 7-8. - С. 71-84 : іл. ; Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 9. - С. 28-41 : іл. ; Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 10. - С. 14-32 : іл. ; Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 11-12. - С. 50-65 : іл. ; Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 1. - С. 42-57 ; Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 32-50 Рубрики: Світова література--Планування уроків Дод.точки доступу: Тригуб, Ірина Є примірники у відділах: ВДГН (26.04.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Сутула, Ольга. Орієнтовне планування уроків світової літератури [Текст] / Ольга Сутула, Ірина Тригуб> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 5. - С. 39-43 Рубрики: Світова література--Методика викладання Уроки літератури--Всесвітня література--Планування Дод.точки доступу: Тригуб, Ірина Є примірники у відділах: ВДГН (26.06.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Сутула, Ольга. Орієнтовне планування уроків світової літератури [Текст] / Ольга Сутула, Ірина Тригуб> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 35-48 Рубрики: Світова література--Планування уроків--Орієнтовне Уроки світової літератури--Планування Дод.точки доступу: Тригуб, Ірина Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Тригуб, Ірина Методика контекстного вивчення творчості Генріха Ібсена та Лесі Українки на заняттях літературних курсів за вибором [Текст] / Ірина Тригуб> // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 4. - С. 39-41. Рубрики: Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): Ібсен Г. -- Леся Українка -- літературні курси за вибором Анотація: Презентовано розробку навчального заняття, яке дозволяє розкрити можливості контекстного вивчення художньої літератури в школі. Проблему контекстного вивчення художньої літератури висвітлено на матеріалі творчості Генріха Ібсена та Лесі Українки. Дод.точки доступу: Українка, Леся (українська письменниця, перекладач, культурний діяч ; 1871-1913) \про неї\; Ібсен, Генрік (норвезький драматург і поет ; 1828-1906) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |