Чайкін, О. В. Особливості аналізу сприйняття споживачами екологічно сертифікованої сільськогосподарської продукції [Текст] / О. В. Чайкін> // Економіка АПК. - 2015. - № 10. - С. 83-88. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Продукція--Екологічно чиста--Вітчизняний ринок Екологічна сертифікація Споживачі--Маркетинг Суспільний розвиток Кл.слова (ненормовані): Соціологічне опитування -- Ідеальна точка -- Потреби екологічні Анотація: Розглянуто методологічні особливості аналізу відношення споживачів до екологічно сертифікованої сільськогосподарської продукції. За допомогою соціалогічного опитування одержано інформацію щодо попиту на сертифіковану продукцію, визначено значимість для споживачів присутності екологічного атрибута у сільськогосподарській продукції. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Чайкін, О. В. Формування системи екологічно сертифікованого сільськогосподарського виробництва [Текст] / О. В. Чайкін> // Збалансоване природокористування. - 2015. - № 3. - С. 37-42 : рис. - Бібліогр.: с. 41- 42 . - ISSN 2310-4678 Рубрики: Сільськогосподарське виробництво--Екологічний менеджмент--Сертифікація Кл.слова (ненормовані): екологічна сертифікація -- сертифікація виробництва -- система екологічної сертифікації -- сталий розвиток |