Чеботарьов, Є. В.
    Стратегія формування продуктових кластерів та основи її реалізації [Текст] / Є. В. Чеботарьов // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 3. - С. 170-175 : рис. - Бібліогр.: с. 174-175
Рубрики: Кластери--Продукти
Кл.слова (ненормовані):
стратегія -- продуктовий кластер -- агропродовольчий комплекс -- державна регуляторна політика -- фірма-інтегратор

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Чеботарьов, Є. В.
    Методичні забезпечення маркетингового дослідження ринку м'ясопродуктів Луганської області [Текст] / Є. В. Чеботарьов // Регіональна економіка. - 2013. - № 2. - С. 203-210 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.306.7
Рубрики: Харчова промисловість--М'ясопереробна галузь
   Маркетинг промисловий--Цільовий ринок

   Регіональна економіка--Луганська область

Кл.слова (ненормовані):
регіон -- споживачі -- опитування
Анотація: Класифіковано основні риси ринку м'ясопродуктів Луганської області та обґрунтовано методичні аспекти маркетингового дослідження: визначення методу опитування покупців; формулювання питань та варіантів відповідей; розрахунок обсягу вибіркової сукупності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)