Чеботарьов, Є. В. Стратегія формування продуктових кластерів та основи її реалізації [Текст] / Є. В. Чеботарьов> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 3. - С. 170-175 : рис. - Бібліогр.: с. 174-175 Рубрики: Кластери--Продукти Кл.слова (ненормовані): стратегія -- продуктовий кластер -- агропродовольчий комплекс -- державна регуляторна політика -- фірма-інтегратор Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Чеботарьов, Є. В. Методичні забезпечення маркетингового дослідження ринку м'ясопродуктів Луганської області [Текст] / Є. В. Чеботарьов> // Регіональна економіка. - 2013. - № 2. - С. 203-210 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Харчова промисловість--М'ясопереробна галузь Маркетинг промисловий--Цільовий ринок Регіональна економіка--Луганська область Кл.слова (ненормовані): регіон -- споживачі -- опитування Анотація: Класифіковано основні риси ринку м'ясопродуктів Луганської області та обґрунтовано методичні аспекти маркетингового дослідження: визначення методу опитування покупців; формулювання питань та варіантів відповідей; розрахунок обсягу вибіркової сукупності. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |