Черних, Н. М. Про братів наших менших. Уроки розвитку мовлення в 5 класі [Текст] / Н. М. Черних> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 4. - С. 9-14. Рубрики: Українська література--Методика викладання Анотація: План - конспект уроку. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Черних, Н. М. Лист. Адреса [Текст] : урок розв. мовлення / Н. М. Черних> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 9. - С. 16-20. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Листування Анотація: План-конспект уроку, мета якого ознайомити учнів з будовою листа, правилами його написання, мовним оформленням, вимогами до оформлення адреси на поштовому конверті. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Черних, Н. М. Диктанти й творчі завдання [Текст] : 5 клас / Н. М. Черних> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 16-18. - С. 62-69. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Частини мови--Українська мова--Методика викладання Контроль знань--Українська мова--Методика Анотація: Стаття пропонує методичний матеріал (диктанти і творчі завдання) для перевірки знань учнів 5-го класу за темою "Частини мови, основні способи їх розпізнавання". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Черних, Н. М. Добро в моєму розумінні [Текст] : виховна година / Н. М. Черних> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2013. - № 28. - С. 29-31. Рубрики: Моральне виховання--Виховні заходи Анотація: Сценарій проведення виховного заходу, мета якого виховувати почуття довіри, доброти, взаємодопомоги, милосердя, бажання творити добро. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Черних, Н. М. З тобою, мій Кобзарю, вивчаю рідну мову [Текст] : дидактичний матеріал з теми "Антоніми. Синоніми. Омоніми". 5 клас / Н. М. Черних> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2017. - № 22-24. - С. 85-89. Рубрики: Загальноосвітня школа--Навчальні предмети--Українська мова--Україна Українська мова--Загальноосвітня школа--Уроки Анотація: Дидактична скринька. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |