Чеховська, Людмила.
    Навчання в умовах свободи. Авторська методика розвитку суб'єктності учнів засобами методу проектів [Текст] / Л. Чеховська // Завуч (Шкільний світ). - 2017. - № 1. - С. 4-14 : іл. - Бібліогр.: с. 14. - Зміст: Мисленнєва модель рефлексії особистості (психологічний аспект) ; Коментар символычного образу дерева ; Опанування основ фылософыъ життэтворчосты (конгнытивний аспект) ; Мистецтво жити ; Творчий проект конкурс есе "Я - європеець"
Рубрики: Педагогічні технології--Методика викладання української літератури
Анотація: Методика застосовується в загальній класно-урочній системі вивчення української літератури в середній школі, в організації навчання за методом проектів, у підготовці учнів до участі в науково-пошуковій роботі МАН, позакласній роботі. Основні підходи, розроблені в методиці, універсальні - їх може застосувати вчитель будь-якого профілю.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Кондратець, Інна.
    Літня школа філологів-озонівців України: професійні та особистісні рефлексії [Текст] / Інна Кондратець, Людмила Чеховська // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 7/8. - С. 88-94.
Рубрики: Українська мова--Фестиваль
Кл.слова (ненормовані):
особистісно зорієнтоване навчання -- вчитель української мови і літератури -- Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей
Анотація: "Вісім років поспіль в Україні триває Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей "Мій особистісно зорієнтований урок". Метою масштабного проекту стало визначення кола актуальних питань, пов'язаних із особистісно зорієнтованим навчанням, проблемою становлення суб'єктності учня-читача та забезпеченням психологічної і фахової готовності вчителя до роботи в умовах діалогової взаємодії в епоху інформаційних технологій."


Дод.точки доступу:
Чеховська, Людмила

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Кондратець, Інна.
    Літня школа філологів-ОЗОНівців України: професійні та особистісні рефлексії / Інна Кондратець, Людмила Чеховська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. - № 10. - С. 26-27
Рубрики: Фестивалі--Фестиваль педагогічних ідей--"Мій особистісно зорієнтований урок"
Анотація: Вісім років поспіль в Україні триває Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей "Мій особистісно зорієнтований урок" (автор ідеї А. М. Фасоля, провідний науковий співробітник відділу навчання української мови та літератури Інституту педагогіки НАПН України). Метою масштабного проекту стало визначення кола актуальних питань, пов'язаних із особистісно зорієнтованим навчанням, проблемою становлення суб'єктності учня-читача та забезпеченням психологічної і фахової готовності вчителя до роботи в умовах діалогової взаємодії в епоху інформаційних технологій.


Дод.точки доступу:
Чеховська, Людмила

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)