Шишов, Василий.
    Рассылай и властвуй. Как сделать письма в вашей рассылке максимально эффективными и продающими [Текст] / В. Шишов // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 4. - С. 50-54
Рубрики: Інтернет-маркетинг
   Інформаційний маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
типи розсилок -- тригерні розсилки -- листи
Анотація: .Автор статті зазначає : які б функції не приписували email- розсилкам і якими б методами не користувалися для цього, остаточна мета розсилок і інших інструментів інтернет-маркетингу - продати.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Шишов, Василий.
    Коротко, быстро, прибыльно [Текст] : SMS-рассылки - эффективный и выгодный бизнес-инструмент / В. Шишов // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 5. - С. 12-15
Рубрики: Маркетинг--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
SMS-маркетинг


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)