Шишов, Василий. Рассылай и властвуй. Как сделать письма в вашей рассылке максимально эффективными и продающими [Текст] / В. Шишов> // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 4. - С. 50-54 Рубрики: Інтернет-маркетинг Інформаційний маркетинг Кл.слова (ненормовані): типи розсилок -- тригерні розсилки -- листи Анотація: .Автор статті зазначає : які б функції не приписували email- розсилкам і якими б методами не користувалися для цього, остаточна мета розсилок і інших інструментів інтернет-маркетингу - продати. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Шишов, Василий. Коротко, быстро, прибыльно [Текст] : SMS-рассылки - эффективный и выгодный бизнес-инструмент / В. Шишов> // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 5. - С. 12-15 Рубрики: Маркетинг--Реклама Кл.слова (ненормовані): SMS-маркетинг Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |