Штирхун, Х. І.
    Маркетингова підтримка стимулювання збуту органічної продукції в Україні [Текст] / Х. І. Штирхун // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 161-170. - Бібліогр.: с.170 . - ISSN 2411-5215
Рубрики: Маркетинг--Підтримка--Україна
   Збут продукції--Стимулювання

   Органічна продукція--Збут--Україна

Кл.слова (ненормовані):
ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ -- ПОПИТ -- СПОЖИВАННЯ


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Штирхун, Х. І.
    Державне регулювання ринку органічної продукції в Україні [Текст] / Х. І. Штирхун. - [Б. м. : б. в.], 2017
ВЗ
Вільних прим. немає