Язвінська, Надія.
    Маркетингова веб-стратегія підприємства - данина моді чи вимога сучасності? [Текст] / Н. Язвінська, Я. Касперович // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 51-54. - Библиогр.: с. 54 (6 назв.)
Рубрики: Веб-стратегії підприємства
   Інтернет-маркетинг

   Маркетингові комунікації--Комунікативна активність підприємства

Анотація: У статті на основі сучасних розробок у галузі маркетингових веб-комунікацій обгрунтовано зростаючу роль керованої присутності компаній та їх комунікаційної активності в інтернет-просторі.


Дод.точки доступу:
Касперович, Ярослав

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Язвінська, Надія.
    Стратегічні орієнтири маркетингової діяльності підприємства [Текст] / Н. Язвінська // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 2. - С. 46-50. - Библиогр.: с. 50 (7 назв.)
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Маркетингові технології
   Ефективність маркетингу

   Результативність маркетингу

Анотація: В статті показано, що системне управління маркетингом підприємства починається з формування системи показників ефективності маркетингу та системи маркетингових цілей підприємства. Саме наявність цих систем на підприємстві інтенсифікує реалізацію аналітичної, планувальної, організаційної та контрольної функцій управління маркетингом та дозволяє маркетологам легко та гнучко визначати рентабельність маркетингової діяльності, її складових та окремих маркетингових заходів.