Ярошенко, Роман.
    Видавнича справа в контексті формування національної свідомості: огляд ХV-ХVІ століть [Текст] / Р. Ярошенко // Українське слово і сучасність. - 2017. - № 3. - С. 13-20. - Бібліогр.: с. 19-20
Рубрики: Видавнича справа--Історія--Україна
   Національна свідомість--Формування--Історія--Україна

   Українська книга--Історія

Кл.слова (ненормовані):
вплив -- книга -- видавничий бізнес
Анотація: У статті здійснено аналіз ролі видавничої справи в процесі формування національної свідомості ХV-ХVІ століть. Автор демонструє вибіркові історичні факти, що відбувалися у видавничій справі загалом та початках видавничого бізнесу зокрема, які безпосередньо впливали на формування національної свідомості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Ярошенко, Роман.
    Формування стратегії сучасної видавничої організації: визначення цілей та виду економічної діяльності [Текст] / Р. Ярошенко // Вісник Книжкової палати. - 2017. - № 3. - С. 33-36
Рубрики: Видавнича справа--Видавництва--Стратегічне управління
Анотація: У статті розглянуто особливості визначення цілей та виду економічної діяльності у контексті формування стратегії сучасної видавничої організації, що допоможе ретельніше вивчити критерії, які впливають на її економічний розвиток.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1)
Вільні: ВЗ (1), ВНІБ (1)





    Ярошенко, Роман.
    Формування розвитку сучасної видавничої організації: базисні стратегії [Текст] / Р. Ярошенко // Вісник Книжкової палати. - 2017. - № 4. - С. 17-20
Рубрики: Видавнича справа--Видавництво--Стратегічний менеджмент
Анотація: У статті розглянуто базисні стратегії у контексті формування сучасної видавничої організації. Наведено приклади, що демонструють універсальні базисні стратегії, змодельовані для видавного бізнесу.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1)
Вільні: ВЗ (1), ВНІБ (1)





    Ярошенко, Роман.
    Партнерська співпраця як складник розвитку видавничого бізнесу [Текст] / Р. Ярошенко // Вісник Книжкової палати. - 2017. - № 6. - С. 3-6
Рубрики: Економіка видавничої справи--Партнерство--Україна
Анотація: У статті проаналізовано й розкрито поняття та вагомість партнерства у видавничому бізнесі як форми співпраці двох або кількох профільних чи непрофільних структур.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1)
Вільні: ВЗ (1), ВНІБ (1)





    Ярошенко, Роман.
    Поняття "клієнт" у формуванні стратегії розвитку сучасного видавничого бізнесу [Текст] / Р. Ярошенко // Вісник Книжкової палати. - 2017. - № 11. - С. 19-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Видавнича справа--Стратегія розвитку--Характеристика понять
Анотація: У статті розглянуто особливості формування стратегії розвитку сучасного видавничого бізнесу в контексті поняття "клієнт". Автор надав чітку дефініцію та докладну характеристику поняттям: "клієнт", "споживач", "покупець", "замовник" у видавничому бізнесі.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1)
Вільні: ВЗ (1), ВНІБ (1)