Ярошенко, Роман. Видавнича справа в контексті формування національної свідомості: огляд ХV-ХVІ століть [Текст] / Р. Ярошенко> // Українське слово і сучасність. - 2017. - № 3. - С. 13-20. - Бібліогр.: с. 19-20 Рубрики: Видавнича справа--Історія--Україна Національна свідомість--Формування--Історія--Україна Українська книга--Історія Кл.слова (ненормовані): вплив -- книга -- видавничий бізнес Анотація: У статті здійснено аналіз ролі видавничої справи в процесі формування національної свідомості ХV-ХVІ століть. Автор демонструє вибіркові історичні факти, що відбувалися у видавничій справі загалом та початках видавничого бізнесу зокрема, які безпосередньо впливали на формування національної свідомості. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ярошенко, Роман. Формування стратегії сучасної видавничої організації: визначення цілей та виду економічної діяльності [Текст] / Р. Ярошенко> // Вісник Книжкової палати. - 2017. - № 3. - С. 33-36 Рубрики: Видавнича справа--Видавництва--Стратегічне управління Анотація: У статті розглянуто особливості визначення цілей та виду економічної діяльності у контексті формування стратегії сучасної видавничої організації, що допоможе ретельніше вивчити критерії, які впливають на її економічний розвиток. Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1) |
Ярошенко, Роман. Формування розвитку сучасної видавничої організації: базисні стратегії [Текст] / Р. Ярошенко> // Вісник Книжкової палати. - 2017. - № 4. - С. 17-20 Рубрики: Видавнича справа--Видавництво--Стратегічний менеджмент Анотація: У статті розглянуто базисні стратегії у контексті формування сучасної видавничої організації. Наведено приклади, що демонструють універсальні базисні стратегії, змодельовані для видавного бізнесу. Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1) |
Ярошенко, Роман. Партнерська співпраця як складник розвитку видавничого бізнесу [Текст] / Р. Ярошенко> // Вісник Книжкової палати. - 2017. - № 6. - С. 3-6 Рубрики: Економіка видавничої справи--Партнерство--Україна Анотація: У статті проаналізовано й розкрито поняття та вагомість партнерства у видавничому бізнесі як форми співпраці двох або кількох профільних чи непрофільних структур. Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1) |
Ярошенко, Роман. Поняття "клієнт" у формуванні стратегії розвитку сучасного видавничого бізнесу [Текст] / Р. Ярошенко> // Вісник Книжкової палати. - 2017. - № 11. - С. 19-23. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Видавнича справа--Стратегія розвитку--Характеристика понять Анотація: У статті розглянуто особливості формування стратегії розвитку сучасного видавничого бізнесу в контексті поняття "клієнт". Автор надав чітку дефініцію та докладну характеристику поняттям: "клієнт", "споживач", "покупець", "замовник" у видавничому бізнесі. Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1) |