Al-Khateeb, T. T. Obstacles to promotional mix for tourism in the Kingdom of Saudi Arabia: an applied study on Al-Kharj governorate [Text] / T. T. Al-Khateeb, N. M. Al-Hazmi> // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 1. - P28-37 : табл. - Бібліогр.: 12 назв Рубрики: Економіка туризму в Королівстві Саудівська Аравія--Розвиток туризму--Просування туризму--провінція Аль-Хардж Анотація: У статті досліджено основні чинники, що стримують просування туризму в регіоні Аль-Хардж, Саудівська Аравія. З цією метою було зібрано первинні дані шляхом опитування. Аналіз даних виявив, що всі виділені авторами групи проблем знижують якість просування туристичних продуктів, а також знижують якість політики та програм просування туризму в цілому. Подальший регресійний аналіз довів, що організаційні, адміністративні, технічні складнощі, а також складнощі, пов’язані з конкуренцією, – всі негативно впливають на регіональний пакет інструментів просування туризму. При цьому кадрові складнощі та проблеми з конкуренцією також суттєво та негативно впливають на політичний та програмний рівні просування туризму. Дод.точки доступу: Al-Hazmi, N. M. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |