Kovbatyuk, M. V.
    Ranking score as competitiveness criterion of enterprise [Text] / M. V. Kovbatyuk, I. I. Strilok // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 1. - Р. 186-192 : табл., рис. - Бібліогр.: 18 назв
Рубрики: Економіка підприємства--Конкурентоспроможність підприємства--Рейтингова оцінка
Анотація: У статті обґрунтовано вибір сучасного та найважливішого критерію конкурентоспроможності – рейтингу, що всебічно демонструє результати роботи підприємств різних сфер діяльності. Розглянуто чинники впливу на конкурентоспроможність та методи її оцінювання.


Дод.точки доступу:
Strilok, I. I.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Kovbatyuk, M. V.
    Improvement in classification of factors affecting enterprise' activity [Text] / M. V. Kovbatyuk, V. V. Shklyar // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 12. - Р. 78-85 : табл., рис. - Бібліогр.: 10 назв
Рубрики: Економіка підприємства--Управління підприємством--Чинники впливу на діяльність підприємств
Анотація: У статті проведено дослідження чинників впливу на діяльність підприємств. Вдосконалено та доповнено загальну класифікацію чинників відповідно до класифікаційних ознак. Розроблено класифікацію чинників відповідно до рівнів управління.


Дод.точки доступу:
Shklyar, V. V.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Kovbatyuk, M. V.
    Ranking score in management process and directions of its use [Text] / M. V. Kovbatyuk, I. I. Strilok // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 1. - P150-157 : рис., табл. - Бібліогр.: 20 назв
Рубрики: Економіка підприємства--Управління підприємством--Рейтингове оцінювання підприємства
Анотація: У статті визначено важливу роль рейтингового оцінювання в сучасній економіці та її місце в процесі управління підприємством. Розроблено класифікацію внутрішніх та зовнішніх користувачів рейтингової інформації з метою визначення їх зацікавленості в результатах діяльності підприємства. Узагальнено та обґрунтовано актуальні напрями та передумови рейтингового оцінювання підприємства, його застосування групами споживачів як чинника, орієнтира та елемента виміру в управлінні діяльністю. Наведено критерії визначення рейтингової оцінки в різних сферах діяльності підприємства. Розглянуто вагомість рейтингів підприємств в залученні додаткового фінансування на розвиток своєї діяльності в Україні та досвід користування рейтингами в країнах Європи та США.


Дод.точки доступу:
Strilok, I. I.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)