Хорунжий, Микола. Науково-педагогічні школи як головний критерій оцінки інтелектуального потенціалу та суспільного визнання сучасних університетів / Микола Хорунжий> // Вища школа. - 2011. - № 9. - С. 61-71 Рубрики: Вища освіта--Окремі університети--Якість освіти Кл.слова (ненормовані): науково-педагогічні школи -- Велика хартія університетів -- європейський простір -- інтелектуальний потенціал Анотація: Висвітлено методологічний та адаптивний аспекти трактування суті науково-педагогічної школи як головного критерію оцінки інтелектуального потенціалу та суспільного визнання сучасних університетів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Хоружий, Григорій. Студентоцентризм як принцип академічної культури / Григорій Хоружий> // Вища школа. - 2012. - № 4. - С. 7-24 Рубрики: Вища освіта--Болонський процес Кл.слова (ненормовані): Лісабонська стратегія -- Європейський простір -- соціальне партнерство -- якість освіти -- освіта впродовж життя Анотація: Автор дає історичний екскурс зародження і розвитку універсального руху в Європі. Розглядає процеси, які нині відбуваються у сфері вищої освіти, зокрема в руслі Болонського процесу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бохан, А. В. Економічний суверенітет європейських країн на засадах інтеграційного партнерства [Текст] / А. В. Бохан> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 11. - С. 41-45. - Бібліогр.: с. 45 Рубрики: Інтеграція--Європа--Україна Кл.слова (ненормовані): стратегія глобального управління -- ресурси розвитку -- міжнародне економічне співробітництво -- інтеграційне партнерство -- національні інтереси -- європейський простір Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |