Хорунжий, Микола.
    Науково-педагогічні школи як головний критерій оцінки інтелектуального потенціалу та суспільного визнання сучасних університетів / Микола Хорунжий // Вища школа. - 2011. - № 9. - С. 61-71
Рубрики: Вища освіта--Окремі університети--Якість освіти
Кл.слова (ненормовані):
науково-педагогічні школи -- Велика хартія університетів -- європейський простір -- інтелектуальний потенціал
Анотація: Висвітлено методологічний та адаптивний аспекти трактування суті науково-педагогічної школи як головного критерію оцінки інтелектуального потенціалу та суспільного визнання сучасних університетів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Хоружий, Григорій.
    Студентоцентризм як принцип академічної культури / Григорій Хоружий // Вища школа. - 2012. - № 4. - С. 7-24
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Болонський процес
Кл.слова (ненормовані):
Лісабонська стратегія -- Європейський простір -- соціальне партнерство -- якість освіти -- освіта впродовж життя
Анотація: Автор дає історичний екскурс зародження і розвитку універсального руху в Європі. Розглядає процеси, які нині відбуваються у сфері вищої освіти, зокрема в руслі Болонського процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Бохан, А. В.
    Економічний суверенітет європейських країн на засадах інтеграційного партнерства [Текст] / А. В. Бохан // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 11. - С. 41-45. - Бібліогр.: с. 45
Рубрики: Інтеграція--Європа--Україна
Кл.слова (ненормовані):
стратегія глобального управління -- ресурси розвитку -- міжнародне економічне співробітництво -- інтеграційне партнерство -- національні інтереси -- європейський простір


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)