Хворостяний, Ігор. Освітня стратегія сучасної школи, або якою бути школі майбутнього? [Текст] / І. Хворостяний> // Освіта і управління. - 2013. - № 1-2. - С. 53-61. - Библиогр.: с. 61 (7 назв.) Рубрики: Освіта--Інноваційна діяльність Інформатизація суспільства Український гуманітарний ліцей Кл.слова (ненормовані): Акмеологічний простір -- Проектна технологія Анотація: У статті розглянуто діяльність Українського гуманітарного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка як школи майбутнього. |
Головай, Ірина. Професійна компетентність учителя-філолога в акмеологічному ліцеї [Текст] / Ірина Головай> // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 12. - С. 21-23. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Українська мова--Вчитель Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність -- акмеологічний простір -- учитель-акмеолог -- обдарована особистість -- педагогічна майстерність -- лінгвістична компетентність Анотація: Представлено варіативні моделі вчителя-філолога акмеологічного ліцею, визначено професійні компетентності, якими має володіти учитель-філолог-акмеолог, та окреслено його концептуальну самобутність. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |