Данилова, Г. С. Акмеологія: сутність, становлення, практичне втілення [Текст] / Г. С. Данилова> // Педагогiка i психологiя. - 2009. - № 1. - С. 90-97 Рубрики: Акмеологія Анотація: Акмеологія - інтегральна наука, що вивчає феноменологію, закономірності, механізми розвитку особистості в період її найвищої професійної зрілості. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
88 Д 36 Деркач, А. А. Самореализация как структурообразующий конструкт и процесс в онтогенезе (теоретика - методологическая обоснования) [Текст] / А. А. Деркач, Э. В. Сайко> // Мир психологии. - 2009. - N 2. - С. 222-234 Кл.слова (ненормовані): саморозвиток -- акмеологія -- суб`єкт Анотація: Рассматриваются функциональная нагрузка, содержание и характер самореализации как условия творческого самоосуществления человека в качестве востребаного в обществе. Дод.точки доступу: Сайко, Э.В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Селезнева, Е. В. Способность к целеполаганию как фактор стратегичности жизни [Текст] / Е. В. Селезнева, А. С. Мельничук> // Мир психологии : научно-методический журнал. - 2009. - N 4. - С. 215-223. Рубрики: Загальна психологія Акмеологія Дод.точки доступу: Мельничук, А.С. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
66 Г 61 Головай, І. Акмеологія - наука XXI століття [Текст] / І. Головай> // Директор школи (Шкільний світ). - 2010. - N 30. - С. 3 - 7. Рубрики: Освіта--Акмеологія Кл.слова (ненормовані): освіта -- акмеологія -- ВДСГН Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
74 П 18 Паращенко, Л. Акмеологія та діяльнісний підхід як філософсько-методологічні засади модернізації шкільної освіти [Текст] / Л. Паращенко> // Освiта i управлiння : Науково-практичний журнал. - 2010. - N 2/3. - С. 22-28. . - ISSN 4047-0 Рубрики: Інноваційна діяльність Загальна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Вернудіна, І. Психологічні чинники успіху: спроба компаративного аналізу [Текст] / І. Вернудіна> // Освiта i управлiння : Науково-практичний журнал. - 2010. - N 2/3. - С. 86-91. . - ISSN 4047-0 Рубрики: Успіх Акмеологія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Запорожец, И. Ю. Самоутверждение в дошкольном возрасте как начальная форма самореализации растущего человека [Текст] / И. Ю. Запорожец> // Мир психологии. - 2010. - № 3. - С. 231-240 Рубрики: Акмеологія Дошкільний вік Вікова психологія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Радул, В. Соціальна зрілість як вершина акмеологічного розвитку особистості [Текст] / В. Радул> // Рідна школа. - 2011. - № 3. - С. 15-19. - Бібліогр.: 21 назв. Рубрики: Акмеологія--Особистість Анотація: У статті розглянуто особливості взаємовпливу соціального досвіду, соціальної зрілості особистості та її акмеологічного розвитку. зроблено акцент на необхідності цілісного розвитку людини та поетапного формування її зрілості. Дод.точки доступу: кіровоградський автор, але не про Кіровоград (Кіровоградщину) Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Малахова, О. Підвищення професійної компетентності управлінських кадрів на засадах акмеологічного підходу [Текст] / О. Малахова> // Рідна школа. - 2011. - № 4-5. - С. 52-56. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Акмеологія педагогічна--Професіоналізм Анотація: У статті представлено акмеологічні технології, які сприяють переходу керівника навчального закладу до вищого рівня професіоналізму. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Алфімов, В. Формування акмеологічної культури керівників загальноосвітніх шкіл [Текст] / В. Алфімов> // Рідна школа. - 2011. - № 4-5. - С. 57-58 Рубрики: Акмеологія педагогічна--Професіоналізм Анотація: У статті розглядається діяльність кафедри управління освітою Донецького національного університету. Аналізуються її напрями та завдання, насамперед щодо підготовки та підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх шкіл. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сіліна, Н. Модель розвитку професійної компетентності педагогів в акмеологічній школі [Текст] / Н. Сіліна> // Рідна школа. - 2011. - № 4-5. - С. 65-67. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Акмеологія--Особистість--Педагоги Анотація: У статті висвітлюються питання формування та розвитку професійної компетентності педагогів. Характеризуються складові акмеологічної моделі педагога, покладеної в основу професійного й особистісного саморозвитку вчителя. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Чирчик, Сергій. Акмеологічний підхід у професійній підготовці майбутніх дизайнерів / Сергій Чирчик> // Вища освіта. - 2011. - № 5/6. - С. 33-38 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Дизайнерська Кл.слова (ненормовані): суспільно-економічні перетворення -- випускник -- дизайнер -- акмеологія -- інноваційне середовище -- професійна підготовка Анотація: Розглядаються проблеми реалізації акмеологічного підходу в контексті професійної підготовки майбутніх дизайнерів. Обгрунтовані психолого-педагогічні умови реалізації цього підходу. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 |
Данилова, Галина. Акмеологія управління: інноваційні технології вдосконалення професіоналізму керівних кадрів [Текст] / Г. Данилова> // Освіта і управління. - 2011. - № 1. - С. 31-42. - Библиогр.: с. 41 (20 назв.) Рубрики: Концепція розвитку професіонала--Акмеологічна Система нормативної регуляції Акмеологія управління Кл.слова (ненормовані): Акмеологічний рівень -- Професіоналізм -- Професіонал -- Особистісно-професійний розвиток -- Професіоналізм діяльності -- Професіоналізм особистості -- Рефлексивна культура -- Професійна компетентність -- Індивідуальний ресурс керівника Анотація: У статті аргументовано доводиться, що в сучасному світі в глобалізованих умовах найголовнішим ресурсом виживання людини є управлінський ресурс. Аналізуються пошуки нової парадигми управління XXI ст., орієнтиром якої мали б стати зміни економічних пріоритетів на духовні. Обгрунтовується специфічність акмеології управління, сутність ії стрижневої проблеми - професіоналізм керівних кадрів на засадах акмеологічого підходу, саморух до власного "АКМЕ." Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Малик, Н. Супровід самореалізації особистості вчителя / Н. Малик> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 12. - С. 29-31 Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність Акмеологія--Освіта Освіта--Акмеологія Психологія--Психологічна допомога вчителеві Кл.слова (ненормовані): професійна майстерність -- професійне зростання -- феномен емоційного згорання Анотація: В статті висвітлено науково-методичну проблему психолого-педагогічного супроводу процесу самореалізації вчителя в умовах особистісно зорієнтованого навчання. |
Оранчук, Л. Акмеологічні підходи в системі методичної роботи [Текст] / Л. Оранчук> // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - № 48 (грудень). - С. 15-17. - Бібліогр.: с. 17 Рубрики: Методична робота--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): конкурентоспроможний учитель -- акме-технології -- акмеологія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Данилова, Галина. Акмеологічні мотиви вдосконалення людини на основних історичних етапах генезису філософії [Текст] / Г Данилова> // Освіта і управління. - 2011. - № 2-3. - С. 59-71. - Бібліогр. в кінці ст. 17 назв. Рубрики: Західно-європейська філософія--Антропологія Екологічна криза--Сучасна глобальна проблема Генезис філософії--Основні етапи Кл.слова (ненормовані): Акмеологія -- Біоцентрізм -- Біосфера Анотація: Аргументовано розкрито еволюційність передумов розвитку науки акмеології. Проаналізовано пріоритетні мотиви, ідеі, задуми, концепції вдосконалення Людини, тобто розвиток до її вершин (акме) з античних часів до XXI століття. Описано "глобальні проблеми сучасності", конкретизовано сутність екологічної проблеми. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Маркин, В. Н. Акмеологический принцип развития и самоорганизации человека как парадигма развития социума [Текст] / В.Н.Маркин> // Мир психологии. - 2011. - № 4. - С. 251-259 : табл. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Наука--Акмеологія--Людина і суспільство Кл.слова (ненормовані): парадигма Анотація: Рассматривая акмеологию как современное научное знание, автор считает, что именно акмеологические принципы и подходы к развитию человека являются сегодня парадигмой развития социума. Акмеологические закономерности и принципы выступают моделью постановки проблем и путей их решения в современном социуме. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Авдимирець, Л. Акмеологічна модель навчання як засіб формування успішної особистості [Текст] / Лілія Авдимирець> // Історія України (Шкільний світ). - 2012. - № 9/10. - С. 13-15 Рубрики: Історія України--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Інноваційна педагогіка Кл.слова (ненормовані): акмеологічна компетентність -- акмеологія -- модель Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Семенов, И. Н. Человекознание, техникознание и рефлетехнологии как средства развития мышления и творчества в инновационном образовании [Текст] / И.Н.Семенов> // Мир психологии. - 2012. - № 2. - С. 247-260. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Освіта--Інновації--Технічні засоби Кл.слова (ненормовані): акмеологія -- методологія -- ергономіка Анотація: Анализируется взаимодействие человекознания и техникознания в психологическом обеспечении развития личности посредством рефлетехнологий проектирования, формирования, организации и регуляции деятельности в социокультурном пространстве общества. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Богосвятська, А. І. Акмеологія: вищий ступінь індивідуального розвитку [Текст] / А. І. Богосвятська> // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 12. - С. 8-13. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Дитина--Інтелектуальний розвиток Акмеологія--Особистість Анотація: В статті мова йде про акмеологію як вищий ступень індивідуального розвитку. Акмеїчна особистість - це особистість, провідною потребою та домінуючою життєвою цінністю якої є прагнення максимально розкрити себе. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |