Біленко, В. А.
    Концептуальна модель формування професійної майстерності правозастосовника як запорука його компетентності та надійності в юридичній оцінці адміністративного правопорушення [Текст] / В. А. Біленко // Митна справа. - 2012. - № 4. - С. 49-58. - Библиогр.: с. 58 (13 назв.)
ББК 67 + 88
Рубрики: Психологія професіоналізму--Критерії і рівні--Вікові й індивідуальні особливості
   Психологія праці--Властивість особистості

   Юридична освіта--Адміністративно-деліктна галузь

Кл.слова (ненормовані):
Антиципація -- Професійний дуалізм
Анотація: Розглянуто концептуальну модель формування професійної майстерності правозастосовника. Проаналізовано розумовий процес правника-адміністративіста. Детально аналізуються шість основних компонентів структури професійного дуалізму.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Мартищук, Г.
    Як формувати читацькі компетентності / Г. Мартищук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 10. - С. 22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.100
Рубрики: Початкова освіта--Читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька діяльність -- навички читання -- читацькі навички -- швидкість читання -- антиципація -- читацька компетентність
Анотація: В статті розкрито особливості формування читацької компетентності молодших школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Шестопалова, Катерина.
    Психологічні механізми взаємозв’язку антиципування та життєвої компетентності особистості / К. Шестопалова // Психологія і суспільство. - 2013. - № 4. - С. 120-128
ББК 88.37
Рубрики: Психологія--Особистість
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- життєва компетентність -- антиципація -- когерентність -- психологічний механізм -- ціннісно-смислова сфера -- психологічний експеримент -- механізм децентрації
Анотація: Розглянуто взаємозв’язок феномену життєвої компетентності та процесу антиципації на ціннісно-смисловому рівні, що дозволило теоретично обгрунтувати та емпірично виокремити механізм децентрації. Водночас проведена демаркація між компонентами життєвої компетентності та описано осягання людиною життєвих смислових узмістовлень у формі граничних смислів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)