Порало, Н. Життя прожити - не поле перейти. : вивчення біографій українських письменників у 9 класі [Текст] / Наталія Порало> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 25-28. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Українська література--Біографія письменника--Методика Українська література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): фрагмент уроку -- факти з біографії -- І. Котляревський -- Г. Квітка-Основ'яненко -- П. Куліш Анотація: Стаття має на меті ознайомити читачів із досвідом викладання біографії українських письменників у школі. Уроки мають бути спрямовані на те, щоб показати учням складну творчу особистість з її помилками й надбаннями, підготувати школярів до ознайомлення з літературними здобутками митця, а також викликати в учнів бажання задуматися над власним життям і самовдосконаленням. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Грицай, Л. "Берегине моя, українська хустко" [Текст] : літературно-музична композиція / Любов Грицай> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 2. - С. 55-57. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Українська література--Позакласна робота Етнологія--Звичаї та обряди--Україна Кл.слова (ненормовані): сценарій -- українські традиції та обряди -- хустка -- Г. Квітка-Основ'яненко -- п'єса "Сватання на Гончарівці" -- весільний обряд Анотація: Подано розробку позакласного заходу, який має на меті, використовуючи прийоми театралізації та інсценування, розширювати знання старшокласників про рідні обереги й символи, виховувати любов і пошану до українських традицій та обрядів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сальвенчук, Світлана. Твори Григорія Квітки-Основ'яненка як основа формування лексичної компетентності учнів [Текст] / Світлана Сальвенчук> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 4. - С. 35-39. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Українська мова--Вивчення лексики Кл.слова (ненормовані): мовна особистіть -- нова українська літературна мова -- діалект -- староукраїнська літературна мова -- текстоцентризм -- Г. Квітка-Основ'яненко -- текст -- мова письменника Анотація: Розглянуто особливості формування лексичної компетентності учнів на основі текстів Г. Квітки-Основ'яненка. Виокремлено джерела поповнення лексичного запасу мови та досліджено особливості вивчення лексики на уроках української мови. Наголошено на необхідності використання текстоцентричного методу під час викладання лексики у школі. Запропоновано приклади вправ для засвоєння лексичного матеріалу на текстовій основі. Дод.точки доступу: Квітка-Основ’яненко, Григорій Федорович (український прозаїк, драматург, журналіст, літературний критик і культурно-громадський діяч ; 1778-1843) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |