Фасоля, А. М. Особистісно зорієнтований урок: що "залишається за кадром"? [Текст] / А. М. Фасоля> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 3. - С. 5-8. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): Особистісно зорієнтоване навчання Анотація: У статті з'ясовано сутність особистісно зорієнтованого навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пата, О. Проект як реалізація особистісної орієнтації / О. Пата> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 7/8. - С. 31-35 : табл. - Немає в ОУНБ Рубрики: Педтехнології--Проектна технологія Кл.слова (ненормовані): метод проектів -- проектна діяльність учня -- традиційне навчання -- особистісно зорієнтоване навчання Анотація: Розкрито особливості проектного методу навчання, його структруно-функціональна модель, особливості організації та проведення проектної роботи з учнями, основні принципи особистісно зорієнтованого навчання та відмінності від традиційного підходу. |
Івашина, О. Школа на шляху розвитку [Текст] : досвід / О. Івашина> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2011. - № 11 (листопад). - С. 3-7 : табл. Рубрики: Управління--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтоване навчання -- виховання -- сучасні освітні технології Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Воронкова, Л. Дошкільне виховання в системі непереривної екологічної освіти й виховання в умовах НВК [Текст] / Л. Воронкова, Р. Зінченко, Н. Полянська> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2011. - № 12 (грудень). - С. 86-88 Рубрики: Виховання--Дошкільні навчальні заклади Екологічне виховання--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтоване навчання -- екологічна культура -- екологічна свідомість Дод.точки доступу: Зінченко, Р.; Полянська, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Овдійчук, Л. М. ОЗОН - це творчій неспокій / Л. М. Овдійчук> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 12. - С. 36-37 Рубрики: Педагогічні технології--Українська література Українська література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): Особистісно зорієнтоване навчання Анотація: У статті йдеться про фестиваль-2011 "Мій особистісно зорієнтований урок" Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Палюшок, Лілія Володимирівна. Інноваційні методики навчання інформатики вчителів Львівської області / Л. В. Палюшок> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 2. - С. 49-50 Рубрики: Освіта--Інформатизація Інформатика--Методика навчання Вища освіта--Підвищення кваліфікації Львівська область Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтоване навчання -- вчитель інформатики Анотація: У статті автор, проаналізувавши методичні доробки вчителів інформатики Львівської області, зробила висновки, що найрезультативнішою технологією навчання є особистісно зорієнтоване навчання. |
Мартинюк, Ірина Драматургія давньої української літератури (урок української літератури у 9 класі) [Текст] / Ірина Мартинюк> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 32-34. Рубрики: Українська література--Урок Кл.слова (ненормовані): давня українська література -- особистісно зорієнтоване навчання -- драматургія -- шкільна драма -- вертеп -- інтермедія Анотація: Представлено методичну розробку уроку, присвяченого ознайомленню з розвитком давньої української драматургії, творчістю одного з її зачинателів Ф. Прокоповича. Урок побудовано на засадах особистісно зорієнтованого навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Фасаля, Анатолій Роль організаційно-діяльнісних умінь у формуванні компетентного учня-читача [Текст] / Анатолій Фасаля> // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 34-38. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Українська література--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): компетентнісне навчання -- особистісно зорієнтоване навчання -- учень-читач Анотація: У статті розглянуто місце організаційно-діяльнісних умінь у структурі компетентності, проаналізовано їх роль у процесі формування компетентного учня-читача. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Ковтуненко, Людмила. Формування життєвих компетентностей на уроках української літератури [Текст] / Людмила Ковтуненко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 6. - С. 2-9. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання--Компетентнісний підхід Кл.слова (ненормовані): комунікативна компетенція -- життєві компетенції -- особистісно зорієнтоване навчання Анотація: Обгрунтовано потребу імплементації компетентнісного підходу до навчання української літератури, досліджено методику застосування особистісно зорієнтованих, інтерактивних та пошукових методів і прийомів для формування життєвих компетентностей учнів. Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році з урахуванням змін у програмах [Текст] / Олена Котусенко, Анатолій Фасоля, Таміла Яценко, Галина Бійчук> // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 5. - С. 2-12 Рубрики: Українська література--Методичні рекомендації--Керівні і законодавчі матеріали Кл.слова (ненормовані): вивчення літератури як мистецтва слова -- особистісно зорієнтоване навчання -- компетентнісне навчання -- формування організацйно-діяльнісних умінь -- інформаційно-комунікаційні технології -- мультимедійні технології -- електронне портфоліо Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Кондратець, Інна. Літня школа філологів-озонівців України: професійні та особистісні рефлексії [Текст] / Інна Кондратець, Людмила Чеховська> // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 7/8. - С. 88-94. Рубрики: Українська мова--Фестиваль Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтоване навчання -- вчитель української мови і літератури -- Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей Анотація: "Вісім років поспіль в Україні триває Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей "Мій особистісно зорієнтований урок". Метою масштабного проекту стало визначення кола актуальних питань, пов'язаних із особистісно зорієнтованим навчанням, проблемою становлення суб'єктності учня-читача та забезпеченням психологічної і фахової готовності вчителя до роботи в умовах діалогової взаємодії в епоху інформаційних технологій." Дод.точки доступу: Чеховська, Людмила Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |