Янишин, Я. С. Сприяння вдосконаленню маркетингової діяльності в підприємстві [Текст] / Я. С. Янишин, Ю. П. Кашуба> // Економіка АПК. - 2011. - № 9. - С. 169-171. - Бібліогр. в прим. Рубрики: Економіка підприємства--Маркетинг Маркетинг підприємства--Планування Кл.слова (ненормовані): Продаж товарів -- Демографічні чинники -- Споживач Анотація: Визначено маркетингову діяльність організації, а також доведено, що вона неможлива без постійного вдосконалення, оскільки означені проблеми охоплюють комплекс наукових, інженерних та технологічних знань. Дод.точки доступу: Кашуба, Ю. П. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Пацалюк, К. О. Історія становлення маркетингу та маркетингових комунікацій [Текст] / К. О. Пацалюк> // Вісник. - 2015. - № 3. - С. 71-74. - Бібліогр.: с. 74 Рубрики: Маркетинг Маркетингові комунікації Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ -- ПРОДАЖ ТОВАРІВ -- історія маркетингу -- маркетинг Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Лісіца, Вікторія. Омніканальні продажі: тенденції, проблеми та перспективи розвитку в українському ритейлі [Текст] / В. Лісіца> // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2017. - № 2. - С. 100-110 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 109-110 . - ISSN 2411-5215
Кл.слова (ненормовані): торговельна мережа -- offline-торгівля -- продаж товарів -- бренд Анотація: В статті розглянуто тенденції, проблеми та перспективи розвитку омніканальної торгівлі у світовому та українському ритейлі. Досліджено поняття моно-, мульти-та омніканальної торгівлі, акцентована увага на їхніх відмінностях. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |