Буднікевич, І. М.
    Політика привабливості регіонів: суть, види та успішні практики [Текст] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіональна економіка. - 2017. - № 3. - С. 28-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Регіональна економіка--Планування розвитку регіону--Україна
   Регіональна політика--Україна

Кл.слова (ненормовані):
Маркетинг -- Стимулююча політика -- Компенсаційна політика -- Протидіюча політика
Анотація: Зроблено висновок про те, що маркетинговий підхід до регіональної політики привабливості передбачає багатоваріантність регіонального розвитку, варіанти взаємодії та партнерських моделей, відбір ефективних технологій, методів, інструментів її реалізації, урахування практики розвинених країн із її адаптацією до вітчизняних умов.


Дод.точки доступу:
Гавриш, І. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)