Розвивальна освіта: острів у океані чи прообраз освіти майбутньго [Текст]> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 10. - С. 2 - 4. Рубрики: Освіта--Розвиваюче навчання Кл.слова (ненормовані): ВДСГН Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Дусавицкий, А. К. Группа - лидер как ядро учебного коллектива в развивающем обучении [Текст] / А. К. Дусавицкий, Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота. - 2013. - № 4. - С. 21-24 : табл. - Бібліогр. : 7 назв. Рубрики: Навчання--Розвиваюче--Міжособистісні відносини Кл.слова (ненормовані): Група - лідер -- Розвиваюче -- Навчання -- Навчальний -- Колектив -- Міжособистісні Анотація: Описані особливості міжособистісних відносин у школярів 3-4-х класів, що навчаються в руслі як традиційного, так і розвиваючого навчання, особливу увагу приділено групі - лідеру як ядру в структурі таких відносин. Відображено, що група - лідер частіше виникає в розвиваючому навчанні, описані її види і особливості включених в неї школярів. Дод.точки доступу: Заика, Е. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Kapusuzoglu, Saduman. Analysis of adoptability and applicability of developmental supervision model [Text] / S. Kapusuzoglu> // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 2. - С. 215-225 : табл. - Бібліогр. Рубрики: Психологія освіти--Розвиваюче наставництво--Наставник -- Викладач Анотація: У статті проаналізовано сприйняття і вживання моделі розвиваючого наставництва з точки зору наставників і викладачів. Вибірка дослідження складається з 22 наставників і 248 викладачів. Анкета дослідження містила 45 пунктів. Для аналізу даних застосовано процентний метод, Т-тест і двохфакторний дисперсійний аналіз. Було виявлено відмінності в думках наставників і викладачів, але обидві групи прийняли модель. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Бойко, Наталія. Формування комунікативних компетенцій учнів з порушенням слуху через корекційно-розвиваюче, компенсуюче навчання та виховання [Текст] / Н. Бойко> // Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. - Число 14. - С. 124-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з порушенням слуху--Корекційно-розвивальна робота--Комунікативні компетенції--Загальноосвітні навчальні заклади Мовленнєвий розвиток--Діти з порушенням слуху Діти з особливими потребами--Загальноосвітні навчальні заклади--Україна Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням слуху -- розвиток слухового сприймання вимови -- організація занять Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи до реалізації науково-методичної проблеми навчального закладу та методологічні аспекти роботи педагогічного колективу над проблемою. На основі науково-методичної літератури з'ясовано основні етапи, план роботи та тематику проблемних тем загальноосвітнього закладу. Дод.точки доступу: Блохин, Дарина \ред.\; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1) |
Горденко, Людмила. Застосування сучасних інформаційних технологій та інноваційних методик навчання на заняттях з української мови й літератури [Текст] / Людмила Горденко> // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи : матеріали I Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 28-29 берез. 2019 р.). - Вінниця : Рогальська І. О., 2019. - Вип. 1 (6). - С. 68-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Українська література--Методи навчання--Вищі навчальні заклади Педагогічні технології Кл.слова (ненормовані): ігрові методи навчання -- кейс-метод навчання -- проектне навчання -- рольові ігри -- кооперативне навчання -- розвиваюче навчання Анотація: Впровадження інформаційних технологій та інноваційних методик дозволяє активізувати процес навчання, реалізувати ідеї розвиваючого навчання, надає можливість індивідуалізації та диференціації навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |