Малигіна, В.
    Алгоритм мінімізації ризиків та потенційних небезпек у ланцюгу "поле - споживач" [Текст] / В. Малигіна, О. Холодова // Стандартизацiя, сертифiкацiя, якiсть. - 2010. - N 3. - С. 46-49. - Бібліогр.: с.49
Кл.слова (ненормовані):
безпека життєдіяльності -- м`ясні продукти -- ВДЕТН


Дод.точки доступу:
Холодова, О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)



76
С 46


    Скубеник, А.
    Взаємозв`язок видавець-споживач: аналіз споживчого попиту на книжкову продукцію [Текст] / А. Скубеник, Т. Хітрова // Вісник Книжкової палати. - 2008. - N 1. - С. 5-8.
ББК 76

Кл.слова (ненормовані):
ібв


Дод.точки доступу:
Хітрова, Т.
Є примірники у відділах: всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1)
Вільні: ВНІБ (1), НМВ (1)





    Капіруліна, С. Л.
    Споживач на ринку освітніх послуг [Текст] / С. Л. Капіруліна, О. І. Слюсар // Економіка в школах України : науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 21-25
Рубрики: Навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
ВДЕТН


Дод.точки доступу:
Слюсар, О.І.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Хорунжий, М. Й.
    Проблеми ціноутворення на сільськогосподарську продукцію [Текст] / М. Й. Хорунжий // Економіка АПК. - 2011. - № 1. - С. 57-61 : рис.
Рубрики: Ціноутворення в Україні--Сільськогосподарська продукція
   Аграрна продукція--Продаж--Україна

   Сільськогосподарське виробництво--Фінансові вливання

Кл.слова (ненормовані):
Агробізнес -- Споживач -- Сировина
Анотація: Викладено погляд щодо функціонування сільського господарства в ринкових умовах та можливості його участі в підприємницькій діяльності в рамках АПК.

Є примірники у відділах:
ВДЕТПСГН - Б.ц. (вільний)




    Блащук, Тетяна.
    Поняття якості в праві України [Текст] / Т. Блащук // Підприємництво, господарство і право. - 2011. - № 3. - С. 11-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Якість--Право і показники якості--Стандарт--Споживач
Кл.слова (ненормовані):
цивільне право
Анотація: У статті аналізується поняття якості як правової категорії у законодавстві України та спеціальній літературі.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





   
    Урок 26. Тема "Правочин і цивільно-правовий договір. Поняття спадкового права". Правознавство. 10 клас // Історія в школах України. - 2011. - № 5. - С. 29-33
Рубрики: Викладання правознавства в школі
Кл.слова (ненормовані):
правочин -- цивільно-правовий договір -- угода купівлі-продажу -- дарування -- споживач
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета якого: ознайомити учнів з поняттями: правочин і цивільно-правовий договір; розкрити порядок оформлення та умови дійсності правочинів; пояснити основні права споживачів.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Павленчик, Н. Ф.
    Стимулювання інноваційної функції ринку сільськогосподарської продукції на стадії виробництва [Текст] / Н. Ф. Павленчик // Економіка АПК. - 2011. - № 8. - С. 37-42. - Бібліогр. в прим.
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Державне регулювання
   Аграрний сектор--Інноваційна діяльність

   Регіональна економіка--Львівська область

Кл.слова (ненормовані):
Споживач -- Технологія -- Сільськогосподарські виробники
Анотація: Акцентується увага на необхідності державної підтримки у сприянні економічному зміцненню сільськогосподарських товаровиробників та розвитку їх матеріально-технічної бази на інноваційній основі. Пропонується спосіб державної підтримки і методика розрахунку дотацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Янишин, Я. С.
    Сприяння вдосконаленню маркетингової діяльності в підприємстві [Текст] / Я. С. Янишин, Ю. П. Кашуба // Економіка АПК. - 2011. - № 9. - С. 169-171. - Бібліогр. в прим.
Рубрики: Економіка підприємства--Маркетинг
   Маркетинг підприємства--Планування

Кл.слова (ненормовані):
Продаж товарів -- Демографічні чинники -- Споживач
Анотація: Визначено маркетингову діяльність організації, а також доведено, що вона неможлива без постійного вдосконалення, оскільки означені проблеми охоплюють комплекс наукових, інженерних та технологічних знань.


Дод.точки доступу:
Кашуба, Ю. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Прочан, А. О.
    Потенціал впливу інформаційних технологій при організації надання туристичних послуг [Текст] / А. О. Прочан // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 7/8. - С. 140-143 (№8) : ілюстр. - Бібліогр.: с. 143
Рубрики: Інформаційні технології--Туризм
Кл.слова (ненормовані):
організація обслуговування -- туристичне підприємство -- якість -- споживач

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Трайно, В. М.
    Формування матриці привабливості клієнтів закладів ресторанного господарства [Текст] / Трайно В. М. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 4 . - С. 206-208 : табл. - Бібліогр.: с. 208
ББК 65.43
Рубрики: Ресторани
Кл.слова (ненормовані):
ресторанне господарство -- послуги -- споживач -- поведінка споживача

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





   
    Проблемні питання забезпечення та контролю якості електричної енергії (методологічне забезпечення та прилади вимірювання параметрів якості електроенергії на сучасному етапі) [Текст] : матеріали круглого столу // Енергетика та електрифікація. - 2011. - № 12. - С. 59-60 : фотогр. - Зміст: Вступне слово / В. А. Лушкін. Доповідь / Є. Л. Арбузов. Доповідь / В. І. Васильченко. Доповідь / О. Г. Гриб. Виступ / М. А. Денисенко. Виступ / В. В. Козирський. Рішення круглого столу
Рубрики: Електроенергія--Круглий стіл--Міжнародні форуми--Україна--Київ, місто (Україна), 21 вересня 2011 року
Анотація: Круглий стіл організовано відповідно до Програми IХ Міжнародного форуму "Паливно-енергетичний комплекс України: сьогодення та майбутнє" і проведено 21 вересня 2011 року в Міжнародному виставковому центрі (м. Київ). На ньому проведена презентація вітчизняних приладів.Учасники Круглого столу розробили рекомендації для забезпечення контролю якості електричної енергії.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Григоренко, Г.
    Виховуємо раціонального споживача [Текст] / Галина Григоренко, Раїса Жадан // Дошкільне виховання. - 2012. - № 1. - С. 16-19
ББК 74.100.53
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Економічне
Кл.слова (ненормовані):
економічні знання -- товари -- послуги -- продукти -- універмаг -- правила поведінки -- професія -- споживач
Анотація: В статті розповідається про практику формування культури споживання у дошкільнят. Подано розробки занять за темами: "Для чого нам потрібні товари?" та "Для чого нам потрібні послуги?".


Дод.точки доступу:
Жадан, Р.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Козловський, С. В.
    Визначення оптимального каналу реалізації молочної продукції [Текст] / С. В. Козловський, Н. М. Тарасюк // Економіка АПК. - 2012. - № 2. - С. 46-50 : рис. - Бібліогр. в підрядк. прим.
ББК 36.95
Рубрики: Аграрний сектор економіки--Молочна галузь--Україна
   Регіональна економіка--Вінницька область

   Економіка підприємства--Маркетинг--Збутова служба

Кл.слова (ненормовані):
Канали реалізації -- Кінцевий споживач -- Молокопереробне підприємство
Анотація: Досліджено проблему вибору переробним підприємством оптимального каналу реалізації молока та молочної продукції в контексті вертикальної інтеграції.


Дод.точки доступу:
Тарасюк, Н. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Герман, О.
    Неперервна бізнес-освіта школярів [Текст] / Ольга Герман // Завуч (Шкільний світ). - 2012. - № 7. - С. 26-27
ББК 74.200.52
Рубрики: Профільне навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
український споживач -- система знань про ринок -- управління бізнесом


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Лилик, І.
    Свідомий споживач як нова маркетингова цінність [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 5/6. - С. 63-66 : ил. - Библиогр.: с. 66 (3 назв.)
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Захист прав споживачів
   Теорія маркетингу

   Маркетингові технології

Анотація: У статті розглянуто економіко-технологічні передумови формування нової маркетингової цінності - свідомий споживач.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Немченко, Сергій.
    Видові особливості договірних зобов'язань на ринках енергоносіїв / С. Немченко // Підприємництво, господарство і право. - 2012. - № 6. - С. 77-79
ББК 67.303
Рубрики: Господарське право--Договори постачання електроенергії--Видові особливості
Кл.слова (ненормовані):
постачальник -- споживач -- господарське право
Анотація: Аналізується правове регулювання трудових відносин у сфері постачання електричної енергії в Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Кіктенко, З. П.
    Роль маркетингових комунікацій у мережах роздрібної торгівлі [Текст] / З. П. Кіктенко, А. Д. Тимофеєнко // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 3. - С. 189-193 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 193 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Торгівля--Роздрібна торгівля--Маркетингові комунікації
Кл.слова (ненормовані):
стимулювання збуту -- акція -- споживач -- супермаркет -- знижка -- персонал


Дод.точки доступу:
Тимофеєнко, А. Д.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Семенов, Г. А.
    Управління якістю продукції на підприємстві [Текст] / Г. А. Семенов, А. О. Квасова // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 3. - С. 208-214 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 213 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Продукція--Якість
Кл.слова (ненормовані):
показники -- методи оцінювання -- система управління -- стандартизація -- сертифікація -- споживач


Дод.точки доступу:
Квасова, А. О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Єгоричева, Олеся.
    Споживач як учасник споживчих правовідносин за законодавством України [Текст] / О. Єгоричева // Юридична Україна. - 2012. - № 7. - С. 47-52. - Бібліогр. в примітках: с. 51-52
ББК 67.301.12
Рубрики: Споживачі--Правове регулювання--Україна
Кл.слова (ненормовані):
фізична особа -- юридична особа -- договір
Анотація: Проаналізоване споживче законодавство України з метою визначення поняття споживача як учасника споживчих правовідносин. Виявлено суперечності у чинному законодавстві України щодо суб'єктів споживчих правовідносин та цивільно-правовій категорії "споживач".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Красікова, С. І.
    Застосування маркетингу в сфері послуг [Текст] / С. І. Красікова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 7/8. - С. 137-141 (№8) : рис., табл. - Бібліогр.: с. 141
Рубрики: Маркетинг--Послуги
Кл.слова (ненормовані):
розвиток маркетингу послуг -- маркетингові дослідження -- постачальник - споживач

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)